۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

جعفري: عمادرضا گران بود، انصاريان را نمي‌خواهيم

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: عمادرضا قيمت بالايي داشت و انصاريان را هم نمي‌خواهيم.

محمد حسين جعفري در ارتباط با جذب بازيکن جديد و شايعات پيرامون جذب بازيکن صحبت هاي زير را مطرح کرد:

فارس: با علي انصاريان به توافق رسيديد؟
اين خبر صحت ندارد و نمي دانم چرا اين موضوع رسانه اي شده است. اين بحث هاي خودماني در باشگاه بود. ما بيشتر روي بحث جذب مهاجم تمرکز کرده بوديم. اگر مي خواستيم عماد رضا را جذب کنيم بايد يکي از بازيکنان خارجي خود را از ليست خارج مي کرديم. بحث سر اين بود که علو ترائوره را به شهرداري تبريز بدهيم و در عوض انصاريان را بگيريم اما اين بحث فقط در همين حد ماند.

فارس: قضيه عماد رضا که منتفي شد.
بله، چون قيمت عمادرضا بالا بود و ما نمي توانستيم مبلغ مورد نظرش را بدهيم. تا اين لحظه هم بازيکن ديگري را براي جذب يا از دست دادن مدنظر نداريم. شايد فردا فرصت ديگري به تيم ها داده شود اما من بعيد مي دانم تراکتورسازي بتواند بازيکني را جذب کند.

فارس: با اين وضعيت فکر مي کنيد بتوانيد وعده آسيايي شدن را عملي کنيد؟
تيم تراکتورسازي با همين شرايط بسته و با همين شرايط هم شعار آسيايي داده شده است. از روز اول هم فکر مي کرديم مي توانيم با اين داشته ها بتوانيم به آسيا برسيم. در خط حمله مشکلاتي داريم که اگر بازيکنان دقت کنند و از موقعيت ها خود به خوبي استفاده کنند مشکل مان برطرف مي شود.

فارس: شنيديم در تبريز مشکل زمين تمرين وجود دارد؟
کمبود زمين تمرين نداريم اما همه تيم ها مي خواهند از زميني که نزديکشان است استفاده کنند و تيمي حاضر نيست 20 کيلومتر آن طرف تر از تبريز برود. ما زمين اختصاصي خود را زير کشت برده ايم که تا چهار ماه ديگر آماده مي شود و تا آن زمان در زمين تختي و عاشورا تمرين مي کنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر