۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

واكنش جالب پرسپوليسي ها به خبر حضور عمادرضا در شاهين؛اگر صحت داشته باشد جايزه مي دهيم!

اولين رسانه اي بود كه خبر از حضور مدير عامل شاهين در دوبي وگرفتن وكالتنامه از عمادرضا وحوار ملامحمد جهت عقد قرار داد با اين دو  داد.همانگونه كه  قبلا هم عكس اختصاصي مان از مذاكره كنگاني با عمادرضا توسط پرسپوليسي ها فتوشاپي خوانده شده بوداين بارهم دوستان درصدد تكذيب ماجرا  برآمدند.
آن روزها هم پرسپوليسي ها وهم مسئولان تراكتورسازي در رسانه ها ومطبوعات عمادرضا را بازيكن رسمي خود مي دانستند غافل از اينكه باستناد وكالتنامه تنظيمي در كنسولگري ايران در دوبي عمادرضا از سوي هرباشگاهي كه آزاد مي شد ورضايت نامه اش از الزمالك را بدست مي آورد بايد به شاهين مي رفت. مشاور حقوقي كنگاني تمام چم وخم را به او يادآور شده بود واين مدير هم در سكوت كامل كارها را به انجام رساند.
روز چهارشنبه مشاورين مدير عامل شاهين در آ‍ژانس گردشگري وهواپيمايي پديده قرن در عباس آباد تهران با حضور وكيل رسمي عمادرضا وحوار ملامحمد تمام مسائل را بررسي كردند وغروب آن روز پرويزي وابراهيمي نمايندگان  كنگاني با خيال راحت به منزل رفتند در حالي كه هنوز پرسپوليس وتراكتور در صدد جذب عمادبودند.وقتي در آخرين ساعات نقل وانتقالات نيم فصل آي.تي .سي عمادرضا از مصر رسيد عالي پور(وكيل رسمس عمادرضا) در هيات فوتبال بوشهر بود تا به جاي او دفتر را امضا كند. فرم قرار دادو... همه بر اساس قوانين به ثبت رسيد تا در ميان تعجب همگان عمادرضا شاهيني شود.

وقتي خبر اين امر به پرسپوليس ها رسيد يكي از اعضاي كادر فني آنرا جدي نگرفت  وگفت:عمادرضا وشاهين؟ امكان ندارد.اگر اين خبر صحت داشت بيايند ماشينم را به عنوان جايزه مي دهم!معلوم نيست حالا با رسمي شدن ماجرا اين مربي مطرح خودرو مدل بالايش را مي دهد ياخير

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر