۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

اگر عماد رضا نشد به دنبال مهاجم دیگری می رویم.

کمالوند در مصاحبه مطبوعاتی بعد از دربي: اگر عماد رضا نشد به دنبال مهاجم دیگری می رویم.

کمالوند در خصوص دیدارهای جام حذفی گفت: در طول این 3 سالي که من در تراکتورسازی حضور دارم، برای اولین بار به طور جدی در جام حذفی شرکت کرده ایم که امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.
به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، وی در خصوص تعویض هایش گفت: تعویض جلیلی اجباری بود چون قبل از پایان نیمه اول محمد ابراهیمی دچار آسیب دیدگی شد و ما برای اینکه وی برای بازیهای بعدی آماده بماند او را با جلیلی تعویض کردیم. جلیلی در این بازی خوب بود و تعویض او به دلیل تغییر تاکتیکی بود و ما با آوردن ترائوره قصد حفظ بازی را داشتیم.
کمالوند در خصوص پیش بینی این نتیجه قبل از بازی اظهار داشت: فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست واگر قبل از بازی از من می پرسیدند برای من، یک بر صفر هم راضی كننده بود، چون تفاضل گل در ديدارهاي حذفي تاثیر گذار نيست.
کمالوند در خصوص پیوستن عمادرضا به تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: کرار دوست صمیمی عماد رضا است و در اردوی قبلی با هم صحبت کردند. پس از آن کرار با تماسی که با من داشت گفت که عماد برای حضور در تبریز اظهار علاقه کرده است چون کرار تعریف مردم تبریز و تراکتور را پيش عماد كرده بود.
وی ادامه داد: عماد رضا علاقه مند به حضور در تراکتور است و بزرگترین مشکل ما رضایت نامه باشگاه مصری است و وی تا حدی علاقه مند بود که گفته است که من پولم را از آنها گرفته ام و دیگر پولی نمی خواهم، شما رضایت نامه مرا بگیرید تا نيم فصل دوم را در تبریز باشم و در صورت عدم امکان حضور او به دنبال مهاجم دیگری خواهیم بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص اخراج علیزاده اظهار داشت: به اعتقاد من علیزاده اشتباه بچگانه ای انجام داد و با وجود اینکه توپ مال ما بود، نباید این کار را می کرد ولی خوب این موضوعات طبیعی است ولی به نظرم تیمی که 4 گل جلو است نباید در بازی تنش ایجاد کند.
وی در خصوص بازی با ملوان گفت: من فعلا در مورد این بازی حرف نمی زنم چون قبل از بازی با ملوان، باید به مصاف سایپا برویم و الان در بین 8 تیم هستیم و به امید خدا و با حمایت هواداران در تبریز، از سد ملوان خواهیم گذشت و به جمع 4 تیم خواهیم رفت.
خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی تبریز: امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر