۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

حميد استيلي:تا زماني كه عمادرضا سر تمرين نيايد، مطمئن نمي‌شوم

حميد استيلي گفت: تا زماني که عماد رضا را بر سر تمرين نبينم از حضور او در شاهين مطمئن نمي‌شوم. 
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهردر رابطه با پيوستن عماد رضا به شاهين اظهار کرد: از پنجشنبه باشگاه صحبت‌هايي را با عماد رضا انجام داده اما تا قبل از اين که عماد رضا بر سر تمرين نيايد نمي‌توانم از قطعيت اين قرارداد مطمئن شوم.
استيلي ادامه داد: مدير برنامه‌هاي عمادرضا در بوشهر است و با مسوولان باشگاه صحبت کرده و فکر مي‌کنم که تا ديشب صحبت‌هاي آن‌ها ادامه داشته اما هنوز به من چيزي را به طور قطعي اعلام نکرده‌اند.
سرمربي شاهين در پاسخ به اين سوال که مثل اين که هوار محمد هم در آستانه پيوستن به شاهين قرار دارد، گفت: اين دو فوتباليست‌هاي بسيار خوبي هستند و اگر بيايند، شرايط ما در نيم فصل دوم بهتر خواهد شد. جا دارد همين جا از مديريت باشگاه تشکر کنم که تلاش کرد اين بازيکنان را به شاهين بياورد. به هر حال هر دوي اين بازيکنان مد نظر ما بودند و اميدوارم که بتوانند به ما کمک کنند.
استيلي‌ در رابطه با اين که با آمدن اين دو بازيکن شرايط شاهين چه تغييري خواهد کرد؟ گفت: بهتر شدن شاهين بستگي به کار تيمي دارد. حتي خيلي از تيم‌ها بازيکنان بهتري دارند اما بايد همه بازيکنان با يکديگر هماهنگ شوند و چيزي که مسلم است ما احتياج به کار تيمي داريم تا موفق باشيم و زماني که تيم خوب بازي کند بازيکنان هم بيشتر به چشم مي‌آيند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر