۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

مقابل تراکتور دنبال برد و باخت نیستیم

میر معصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با اشاره به وضعیت شهرداری تبریز اظهار داشت: حمید درخشان تمرینات خوبی را در نظر گرفته و بازیکنان را  از لحاظ روحی روانی هم آماده تر کرده است.

وی افزود: بازی با تراکتور مثل بقیه بازی هاست و اصلا دنبال برد و باخت نیستیم. فقط می خواهیم روند روبه رشدی که در پیش گرفتیم را ادامه دهیم. هر تیمی بیشتر تلاش کند برنده خواهد شد.

مدیرعامل شهرداری تبریز تصریح کرد: جام حذفی را دست کم نمی گیریم. دنبال این هستیم تا در این رقابت ها هم موفقیتی کسب کنیم. دوست داریم در مقابل تراکتور یک بازی تماشاگر پسند ارائه دهیم تا هواداران لذت ببرند.

سهرابی گفت: اوضاع تیم امیدوارکننده است. از وقتی درخشان آمده فضای جدیدی در تیم ایجاد شده است و تیم باختی نداشته. قول می دهم تیم ما در لیگ بماند و در جایگاه بهتری هم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تراکتور تیم اول تبریز است و تماشاگران بیشتری دارد. امیدوارم این تیم جزو 3 تیم لیگ شود و سهمیه آسیا را بگیرد. ما نفرات خوبی داریم. البته در برخی پست ها دچار ضعف هستیم.

مدیرعامل شهرداری تبریز افزود: نتایج ضعیف تیم تقصیر میثاقیان نبود چون بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و فرصت برای بدنسازی نبود. همان طور که میثاقیان تنها در آوردن شهرداری به لیگ برتر نقش نداشت، در نتایج بد نیز مقصر نبود. برای موفقیت یک تیم مدیریت، تماشاگران، بازیکنان و هیات مدیره نیز سهم دارند.

سهرابی گفت: ممکن است کادر فنی قوی نیز در مقطعی به بن بست برسد. میثاقیان به خاطر بیماری که داشت درخواست 3، 4 ماه مرخصی کرد اما در جلسه ای که داشتیم به صورت توافقی جدا شدیم. اگر این بیماری پیش نمی آمد شاید در جلسه ای برای ادامه یا قطع همکاری صحبت می کردیم. مهم این بود که نتوانست به خاطر آن کسالت در تبریز ادامه کار دهد.

وی در پایان در خصوص جذب شیث رضایی تاکید کرد: در این خصوص قرار است جلسه داشته باشیم. کادر فنی باید نفرات مورد نظر خود را که قرار است جذب شوند، به من اعلام کند. اگر درخشان خواهان شیث باشد از طریق باشگاه با پرسپولیس مذاکره می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر