۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

سهرابی : امیدواریم هر سه امتیاز بازی با استیل را بگیریم

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: علی انصاریان در راستای تقویت خط دفاعی تیم شهرداری تبریز از تیم گسترش فولاد تبریز جذب شده و امیدواریم وی بتواند در آخرین بازی تیم شهرداری در نیم‌‍فصل مقابل فولاد خوزستان تیم شهرداری را یاری دهد.
وی همچنین از مصدومیت شدید محسن نیسانی مدافع تیم شهرداری خبر داد و افزود: وی به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت‌های از حضور در میادین فوتبال به دور است.
سهرابی ضمن تایید آمادگی تیم شهرداری تبریز برای بازی روز یک‌شنبه مقابل استیل‌آذین تهران تصریح کرد: تیم شهرداری تمرینات منظمی را برگزار کرده و برای این بازی با آمادگی کامل وارد مسابقه می‌شود.
وی افزود: نزدیکی امتیازات تیم شهرداری تبریز و استیل‌آذین تهران بر حساسیت این بازی افزوده و ما امیدواریم بتوانیم در این بازی خانگی به هر سه امتیاز بازی دست یابیم.
سهرابی از عملکرد مربی جدید تیم شهرداری تبریز اظهار رضایت کرد و اظهار داشت: تا حالا نتایج حمید درخشان در تیم شهرداری بد نبوده و از کارش رضایت داریم و امیدواریم که وی بتواند تیم شهرداری را از بحران سقوط نجات داده و این تیم را در لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کند.
سهرابی برنامه تیم شهرداری در تعطیلات نیم فصل اردوی یک هفته‌ای در کیش و یا بندرعباس عنوان کرد.
روز گذشته خبرها حاکی از پیوستن علی انصاریان به تراکتورسازی و انتقال ترائوره از تراکتورسازی به شهرداری تبریز داشت که این انتقالات از سوی هر دو باشگاه شهرداری و تراکتورسازی تکذیب شدند.
تیم شهرداری تبریز روز یک‌شنبه میزبان تیم استیل‌آذین تهران است.
در حال حاضر تیم شهرداری تبریز با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم جدول و تیم استیل‌آذین با ۱۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.
تیم شهرداری تحت هدایت حمید درخشان به سه تساوی متوالی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بوشهر و پاس همدان دست یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر