۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

حسين عبدي: دليل رفتن کريم باقري را نمي‌دانم

حسين عبدي در مورد غيبت کريم باقري در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس اظهار بي‌اطلاعي کرد و گفت: باشگاه بهترين منبع براي گرفتن اطلاعات است.


  مربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: دليل شرکت نکردن باقري در تمرينات را نمي‌دانم و هر آنچه مربوط به اين موضوع است را از خوردبين شنيدم. دوشنبه ديداري دوستانه با تيم "ب" خود داشتيم که برخي ازبازيکنان تيم اصلي حضور نداشتند، اين بازيکنان غايب از کادر فني اجازه گرفته بودند. البته برخي هم که در اين بازي حضور داشتند زود به سونا رفتند تا ريکاوري کنند.
وي افزود: در اين بازي ديدم که کريم باقري حضور ندارد اما فکر کردم که قبلا با علي دايي هماهنگ کرده است، بنابراين سوالي نکردم. بايد تماس بگيريم و دليل اين اقدام را بپرسيم اما فکر مي‌کنم باشگاه بهترين منبع براي پاسخگويي به اين موضوع است.
حسين عبدي با اشاره به اين که حتما با کريم باقري تماس مي‌گيرد، گفت: کريم از دوستان خوب من است و او را بسيار دوست دارم. مطمئنم باشگاه هم علاقمند است که اين موضوع هرچه سريعتر حل شود.
وي در پاسخ به اين سوال که دليل غيبت کريم باقري به خاطر اعتراض به نيمکت نشيني بوده است؟ گفت: نمي‌دانم. باشگاه پرسپوليس هواداران زيادي دارد و در کورس است و توقعات را بالا مي‌برد، در نتيجه حاشيه‌ها هم بيشتر مي‌شود. بايد همه جوانب را در نظر بگيريم و بعد از مطمئن شدن مطالب و موضوعات را بگوييم تا به اين حاشيه‌ها افزوده نشود.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر