۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

تيموريان: در ژانويه احتمال پيوستنم به بلك‌برن وجود دارد

آندرانيك تيموريان هافبك ملي‌پوش تراكتورسازي چند هفته‌ايست كه خيلي كم مصاحبه مي‌كند و ارتباطش با رسانه‌ها محدود شده است. عده‌اي از خبرنگاران در تمرين هفته گذشته تيم ملي قصد مصاحبه با آندو را داشتند ولي او حاضر به انجام مصاحبه نشد و بعضي از خبرگزاري‌ها اعلام كردند كه او با لحن بدي با چند خبرنگار صحبت كرده است.
تيموريان در مورد اينكه مي‌گويند او به خبرنگاران گفته خوابش مي‌آيد و حوصله مصاحبه كردن ندارد به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من متأسفم براي آنهايي كه اين شايعات را درست مي‌كنند من وقتي با درخواست آنها براي انجام مصاحبه روبه‌رو شدم گفتم كه تازه از خواب بيدار شده‌ام و طبق دستور كادرفني اجازه مصاحبه كردن ندارند. سوال من اين است كه اگر يك فوتباليست نخواهد مصاحبه كند،‌ كار خلاف و غيرقانوني  انجام داده است؟»
او تأكيد مي‌كند:« من براي رسانه‌ها احترام خاصي قائلم ولي بعضي‌ها متأسفانه بدون اينكه بدانند به چه دليل آن روز مصاحبه نكردم مطالبي را نوشتند. آن روز افشين قطبي اعلام كرد كه قبل از ورودش به تمرين هيچ بازيكني حق مصاحبه ندارد و من هم به خبرنگاران گفتم كه اجازه بدهيد قطبي بيايد و مشخص شود كه مي‌توانيم مصاحبه كنيم يا خير. متأسفانه بعضي‌ها اين موضوع را در سايت‌هاي خبري طور ديگري جلوه دادند كه براي آنها متأسفم.»
تيموريان در مورد لغو بازي ايران و نيجريه ادامه مي‌دهد:«مربيان و بازيكنان تيم ملي از شنيدن خبر لغو ديدار ايران و نيجريه بسيار شوكه شدند. 24 ساعت قبل از انجام اين بازي به يك‌باره همه چيز به هم ريخت و اين اتفاق خوشايندي براي بازيكنان نبود. ما صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كرديم و براي انجام يك بازي خوب آماده بوديم ولي متأسفانه اين مسابقه لغو شد.»
تيموريان تأكيد مي‌كند:«هر چند اين مسابقه لغو شد ولي بازي درون تيمي بسيار خوب بود. ما به اين بازي احتياج داشتيم و جدا از اينكه چند گل رد و بدل شد، بايد بگويم كه بازيكنان دو تيم اين ديدار را خيلي جدي گرفتند.»
تيموريان در مورد وضعيتش در تراكتورسازي و شانس حضورش در ليگ برتر انگليس مي‌گويد:« مدير برنامه‌هاي من با باشگاه بلك‌برن در تماس هستند و هنوز پرونده حضورم در اين تيم بسته نشده است. من با تراكتور قرارداد دارم و جدايي‌ام نيازمند رضايت اين باشگاه است هر چند كه هنگام عقد قرارداد توافقاتي صورت گرفت تا در صورت داشتن پيشنهاد خارجي امكان جدايي وجود داشته باشد.»
آندارنيك در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:«فصل نقل و انتقالات فوتبال انگليس تا آخر ماه ژانويه ادامه دارد و بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا كمك زيادي خواهد كرد تا احتمال حضورم در بلك‌برن بيشتر شود. من نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم و اميدوارم دوباره بازي در ليگ برتر انگليس را تجربه كنيم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر