۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

علي انصاريان: تمام فكرم بازي در ليگ برتر بود

علي انصاريان مدافع سرشناس گسترش فولاد تبريز سرانجام به تيم ليگ برتري شهرداري تبريز پيوست. 
او در مورد حضور در اين تيم مي‌گويد:« قرارداد من با شهرداري بيستم آبانماه امضا شد ولي بعد از آن به تهران آمدم تا دنبال کارهايم باشم و سرانجام حضورم در اين تيم قطعي شد. من بايد از مسئولان گسترش فولاد از جمله حاج آقا زنوزي، آقايان حسين‌زاده و سمندر تشکر ويژه‌اي دارم که در اين يک سال و نيم زحمات زيادي براي من کشيدن و برايشان آرزوي موفقيت دارند. در ضمن بايد از آقاي سهرابي و همچنين حميد درخشان تشکر کنم که به من اعتماد کردند تا دوباره به ليگ برتر بازگردم.»
او در پاسخ به اين سوال که اصلي‌ترين سوالت از گسترش فولاد چه بود تأکيد مي‌کند:« تمام فکرم بازي کردن در ليگ برتر بود و حتي در ابتداي فصل قرار بود به تراکتورسازي بروم اما با مسئولان گسترش فولاد حرف زدم و در اين تيم ماندم. البته قرار شد هر وقت پيشنهاد خوبي داشتم بتوانم از اين تيم جدا شوم و خوشحالم که در گسترش فولاد با مربيگري فرهاد کاظمي حتي به فينال جام حذفي هم رسيديم.»
اين مدافع سرشناس ادامه مي‌دهد:« من از 18 سالگي در ليگ برتر بازي کردم و  حالا خوشحالم که در سن 32 سالگي دوباره در ليگ برتر بازي خواهم کرد. شهرداري تبريز پتانسيل بسيار بالايي دارد و مطمئن باشيد که اجازه نخواهيم داد اين تيم سقوط کند. ما حتي تلاش مي‌کنيم که جزو 10 تيم اول ليگ باشيم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر