۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

پشت پرده اتفاقات چند روز اخير

در چند روز اخير، باشگاه تراكتورسازي، شاهد اتفاقات زيادي بود كه پشت پرده آن را ميتوانيد مشاهده كنيد.
حضور عماد رضا در تراكتور منتفي شد و به شاهين پيوست.
عماد رضا، آقاي گل سال گذشته ليگ برتر فوتبال ايران، به تيم شاهين بوشهر پيوست. اين بازيكن درحالي به شاهين پيوست كه با تيم تراكتورسازي نيز مذاكرات مثبتي انجام داده بود. براي پيوستن اين بازيكن، تيم تراكتورسازي ناچار بود، يكي از خارجي هاي خود را از ليست خارج كند و تصميم بر خروج نام علو ترائوره از ليست گرفته شد و توافقاتي مبني بر پيوستن وي به شهرداري و به خدمت گرفتن علي كريمي براي كمك به خط حمله تراكتور انجام شد.
در اين بين جايگزين ترائوره، علي انصاريان در نظر گرفته شده  بود كه سهميه ليگ يكي محسوب ميشد و بازيكن با تجربه اي بود. اما پس از عدم موفقيت مسئولان باشگاه در جذب عماد رضا، تمامي معادلات به هم خورد و مسولان اين تيم، از تعويض بازيكنان منصرف شدند و در نهايت انصاريان به شهرداري پيوست.
به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، علي كريمي تمايل زيادي براي حضور در تراكتورسازي را داشت، ولي به دليل اينكه علو ترائوره، مبلغ زيادي از تيم شهرداري درخواست كرده بود، اين انتقال نيز صورت نپذيرفت و تيم تراكتورسازي، مانند فصل گذشته، در نيم فصل رقابتها، موفق به جذب بازيكن مناسب نشد و بايد نيم فصل دوم رقابتها را نيز با همين بازيكنان ادامه دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر