۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

علی کریمی : می توانم مشکل گلزنی تراکتور را حل کنم

علی کریمی ، بازیکن سابق شهرداری به تراکتور خواهد یوست.او با سابقه آقای گلی در شهرداری احتمالا شنبه لباس محبوبترین تیم تبریز را به تن می کند .با او گفت وگویی انجام داده ایم :
* به نظر به تیم تراکتور ملحق شدید؟
این انتقال قرار است که صورت پذیرد ولی بر خلاف اخبار منتشر شده تا به این لحظه که مقدور نشده است.
*اما اخبار حاکی از انتقال شما به تراکتور است؟
تا این لحظه که این انتقال صورت نپذیرفته، اما از طرف بنده مشکلی که نیست اما چون رضایت بازیکن تراکتور ترائوره هم باید مد نظر گرفته شود هنوز این انتقال صورت نگرفته چرا که ایشان خواستار مبلغی هستند که باشگاه شهرداری هنوز به مبلغ درخواستی ایشان پاسخ نداده است، ولی پرونده این انتقال هنوز بسته نشده است.
*شما تجربه کار کردن با کمالوند رو هم دارید؟
من در تیم سرخپوشان دلوار افزار تجربه کار با ایشان را دارم و در تیم تراکتور سازی هم بارها بازی کردم و تراکتور هم خانه من هم هست که امیدوارم این انتقال مقدور شود و من در این تیم بازی کنم.
*فکر می کنید بعد از رفتن خطیبی بتوانید در ترکیب تیم تراکتور جا بیفتید؟
من به تغییر فضا خیلی نیاز دارم و تراکتور هم بهترین جای است که می توانم در آنجا کار کنم، اما در هر صورت اگر این انتقال صورت بگیرد با اینکه از نظر مالی زیاد به سود من نیست اما در هر صورت تراکتور را دوست دارم و می توانم در این تیم جا بیفتم.
*تراکتور با مشکل گلزنی مواجه است، شما با توجه به تمام کنندگی بالای که دارید فکر می کنید می توانید این مشکل را حل کنید؟
بله، به نظرم من می توانم به تراکتور کمک کنم، با توجه به اینکه تراکتور را هم دوست دارم و روی این تیم هم تعصب خاصی دارم در زمان آقای پیوس هم در تراکتور بودم و با ساختار این تیم آشنای دارم و برای موفقیت این تیم خیلی کار می توانم انجام دهم.
*فکر می کنید کی مشخص می شود که این انتقال صورت گرفته یا نه؟
فکر کنم تا روز شنبه مشخص شود که این انتقال صورت می پذیرد یا نه، اما هر اتفاقی که صورت پذیرد امیدوارم به سود فوتبال شهر تبریز و آذربایجان تمام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر