۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

باقري به ملاقات كاشاني نرفت

كريم باقري كه قرار بود امروز شنبه براي روشن شدن تكليفش با حبيب كاشاني ملاقات كند،به باشگاه پرسپوليس نرفت.

به گزارش ايلنا باقري پنج روزي است كه در تمرينات پرسپوليس شركت نمي‌كند و گفته مي‌شود دليل اين كار او ناراحتي از نيمكت‌نشيني است. اين موضوع را محمود خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس هم در برنامه تلويزيوني نود تاييد كرد اما سايت باشگاه پرسپوليس دليل غيبت باقري را بيماري مادرش عنوان كرده است.

در همين رابطه قرار بود كريم باقري ساعت 13 امروز شنبه به باشگاه پرسپوليس برود و با حبيب كاشاني سرپرست اين باشگاه در مورد آينده‌اش صحبت كند كه خبرهاي رسيده از باشگاه پرسپوليس حاكي است او در اين ملاقات حاضر نشده است. باشگاه پرسپوليس هنوز در رابطه با اين اقدام باقري اعلام موضع نكرده اما منابع نزديك به باشگاه خبر مي‌دهند كه باقري پيغام داده كه هر چه زودتر براي او بازي خداحافظي بگذارند.

 البته چند وقت قبل علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي اين باشگاه از برگزاري بازي خداحافظي براي باقري خبر داد كه خود باقري با اين موضوع مخالفت كرد اما حالا به نظر مي‌رسد كه شرايط موجود كاپيتان پرسپوليس را متقاعد كرده تا بازيگري را كنار بگذارد.

در حال حاضر گفته مي‌شود كريم باقري همچنان در تبريز به سر مي‌برد و مشخص نيست كي به تهران برمي‌گردد. او پاسخ تلفن‌هايش را هم نمي‌دهد تا مشكل به وجود آمده پيچيده‌تر از اين نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر