۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

درخشان: می دانستیم خواهیم باخت

حميد درخشان پس از باخت مقابل تراكتورسازي اظهار داشت: بازي خوب و جالبي بود. در اين ديدار تغييراتي داشتيم چون مي‌خواستم بازيكنان را بشناسم. تغيير سيستم دادم تا ببينم كدام بازيكنان خوب و كدام بد هستند. از اين مسابقه همه را شناختم.

وي افزود: عده‌اي بودند كه خواسته‌ام را برآورد نكردند. به آنها گوشزد مي‌كنم بيشتر كار كنند. آنها را به زمين فرستادم تا متوجه شوم اشكالشان كجاست و از نيمكت نشينان ناراحت نشوند.

سرمربي شهرداري تبريز تصريح كرد: بعد از تعويض، نتيجه تغيير كرد. نفرات خوبي كه روي نيمكت بودند را به ميدان فرستادم در ليگ بايد كمترين اشتباه را داشته باشيم.

درخشان با بيان اينكه تراكتورسازي تيم خوبي است ادامه داد: با اين بازيكناني كه داريم نمي‌توانيم در دو جبهه بجنگيم از اول مي‌دانستيم بازي با تراكتور برايمان سخت است و مي‌دانستيم مقابل اين تيم مغلوب مي‌شويم. تراكتورسازي بازيكنان دونده و تأثيرگذار زياد دارد.

سرمربي شهرداري تبريز درخصوص بازي با استيل آذين در ليگ گفت: هر بازي كه مي‌گذرد تجارب بيشتري به دست مي‌آوريم و باعث مي‌شود تيم رفته رفته قدرتمند شود. من از شرايط تيمم راضي ام و به كسب نتيجه مقابل استيل آذين اميدوارم.

درخشان از كنار گذاشتن دو بازيكن خارجي شهرداري تبريز خبر داد و گفت: فقط كارلوس را از بين خارجي ها از تيم حفظ مي‌كنم. دو بازيكن خارجي ديگر را به اين تيم اضافه مي‌كنم.

وي درباره جذب شيث رضايي مدافع پرسپوليس عنوان كرد: به صورت تلفني با كاشاني حرف زدم او هم با شيث صحبت كرده است مسئول باشگاه پرسپوليس با اين انتقال موافق است و فقط نظر خود شيث مانده كه آن هم قرار است ظرف فردا به ما جواب دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر