۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

سرمربی شهرداری تبریز: باید امتیاز بازی با استیل آذین را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: باید امتیاز بازی با استیل آذین در هفته شانزدهم را بگیریم.
حمید درخشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: استیل آذین نیز همانند شهرداری از وضعیت خوبی در جدول رده بندی برخوردار نیست و در این بازی برای کسب امتیاز و خروج از این وضعیت رو در روی شهرداری قرار می گیرد، از این رو بازی سختی خواهد بود.
وی گفت: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان تلاش خوبی از خود نشان داده‌اند و به کسب سه امیتاز بازی امیدوار هستیم.
درخشان با اشاره به اینکه مشکلات دفاعی تیم در ‪ ۱۵‬بازی گذشته ضربات سنگینی به تیم زده است، افزود: با مصدوم شدن محسن نیسانی در تمرینات هفته گذشته ، مشکلمان در دفاع در این بازی بیش از پیش خواهد بود.
وی گفت: فیلم بازی‌های استیل آذین را چند بار دیده‌ایم و با آنالیزی که روی این فیلم‌ها انجام داده ایم، شناخت خوبی هم از بازیکنان استیل آذین و هم از کادر فنی این تیم کسب کرده ایم.
وی ابراز امیدواری کرد شهرداری در این دیدار با کسب سه امتیاز بازی، در ادامه بازی‌ها با روحیه مضاعف ظاهر شود.
تیم فوتبال شهرداری تبریز که با ‪ ۱۳‬امتیاز از ‪ ۱۵‬بازی در رده هفدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته فردا و در هفته شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استیل آذینی می‌رود که با ‪۱۴‬ امتیاز از این تعداد بازی در رده شانزدهم قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر