۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

درخشان: شهرداري را در ليگ نگه مي‌دارم

حميد درخشان براي انجام يک مأموريت غيرممکن چند هفته پيش راهي تبريز شد تا شهرداري را از سقوط نجات دهد ولي اوضاع بحراني اين تيم همچنان ادامه دارد.

درخشان گفت:«مطمئن باشيد که شهرداري تبريز در ليگ برتر نگه مي‌دارم و سقوط نخواهيم کرد.»
درخشان ادامه مي‌دهد:«اعتقاد دارم مشکل اصلي ما در خط دفاعي است و بايد آن را تقويت کنيم. اين خيلي مهم است که گل نخوريم و  اگر  اين موضوع را ياد بگيريم گل زدن کار سختي نخواهد بود. به زودي سه بازيکن جديد جذب خواهيم کرد که دو بازيکن در خط دفاع و يک بازيکن حمله به شهرداري اضافه خواهند شد.»
درخشان در مورد درخشش کرار جاسم مهاجم عراقي تراکتور که نقش مهمي در شکست سنگين شهرداري داشت تأکيد مي‌کند:« به نظر من کرار جاسم فوتباليستي بسيار باهوش است که با اعتماد به نفس بالايي فوتبال بازي مي‌کند. البته او خارق‌العاده يا فوق‌العاده نيست و چيزي از فوتباليست‌هاي  ايراني بيشتر ندارد ولي هوش و اعتماد به نفس دارد. در اين بازي اما بازيکنان من مقابل اين مهاجم عراقي اصلا اعتماد به نفس نداشتند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر