۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

علیزاده: امیدوارم هرچه زودتر یک مهاجم به تیم ما اضافه شود

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که روزهای خوبی را در این تیم می‌گذراند در بازی مقابل شهرداری نیز موفق به گلزنی شد. او از اینکه تراکتور قصد دارد یک مهاجم به تیمش اضافه کند ابراز خرسندی کرد.

"علی علیزاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم از گروهمان صعود کنیم. آن 2 گل هم از روی غافلگیری وارد دروازه‌مان شد.

وی در این باره که مسئولان تیم تراکتور قصد دارند یک مهاجم به تیم اضافه کنند، اظهارداشت: بعد از اینکه خطیبی از تیم ما جدا شد کسی را جایگزین آن نکرده‌ایم و باید که یک مهاجم اضافه کنیم. امیدوارم هرکس می‌خواهد بیاید زوتر به ما اضافه شود تا در ادامه رقابتها چه در حذفی و چه در لیگ موفق ظاهر شویم.

مهاجم تراکتور اضافه کرد: ما برای هدفمان که کسب سهمیه آسیایی است تلاش می‌کنیم. هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر امیدوار به کسب این عنوان هستیم. در لیگ هم فاصله امتیاز ما با تیمهای بالای جدول زیاد نیست.

علیزاده درباره بازی مقابل سایپا خاطرنشان کرد: آن بازی در زمین سایپا برگزار می‌شود. آنها به دلیل اینکه بازی قبلی‌شان را واگذار کرده‌اند برای پیروزی به میدان می‌آیند و همین بازی را سخت می‌کند اما ما هم به این پیروزی و امتیاز این بازی نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتور این فصل بهتر از فصل گذشته بازی می‌کند، تصریح کرد: بهتر بازی کردن ما به این دلیل است که بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شده‌اند و تیم یکدستی را در این فصل داریم.

مهاجم سابق تیم برق شیراز درباره طلبش از این باشگاه گفت: هنوز نتوانسته‌ام با این تیم تسویه حساب کنم. قصد ندارم از باشگاهی که در آن بازی می‌کردم شکایت کنم. سعی می‌کنم مسالمت‌آمیز این مشکل برطرف شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر