۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

عماد رضا : شاید جاسم کرار هم به شاهین بیاید


خرید تازه شاهین بوشهر با خبرنگار سایت گل به گفت وگو نشست.
عماد محمد رضا مهاجم عراقی تیم شاهین بوشهر در گفتگوی اختصاصی با سایت گل گفت:خوشحالم که باردیگر در ایران به میدان می روم ومطمئن باشید روزهای بدم در مصر در جبران خواهم کرد.
اوکه به همراه تیم کشورش در یمن برای مسابقات جام خلیج فارس به سر می برد درمورد چگونگی حضورش در شاهین وشایعات مربوط به مذاکره با سایر باشگاهها تصریح کرد:من بازیکن الزمالک مصر بودم وبرای جذب من موافقت دوباشگاه لازم بود. شاهینی ها از روز اول در یک مسیر حرفه ای گام برداشتند ومذاکراتشان با حضور نماینده باشگاه مصری انجام می گرفت. من هم وقتی دیدم یک باشگاه صادقانه پا پیش گذاشته ومدیر عاملش برای مذاکره شخصا تا امارات آمد تردید نکردم وبه شاهین پیوستم.
عمادرضا پیرامون تکراری شدن مذاکرات با پرسپولیس ورفتن به باشگاه دیگری هم گفت: من برای پرسپولیس وهوادارانش احترام قائلم ولی همانگونه که گفتم باید آنها موافقت باشگاهم را جلب می کردند ومن خبر ندارم که اصلا با الزمالک مذاکره ای داشته اند یا خیر زیرا سایت رسمی باشگاه مصری فقط روی پیشنهاد شاهین مانور می داد.
 وی با پرداختن به شرایط باشگاه شاهین افزود:می دانم که این تیم فوتبال خوبی ارائه می دهد وتنها در گلزنی با مشکل روبروست. شاهین مهاجمان خوبی دارد ومطمئن هستم برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم کار ساده ای ندارم ولی تمام تلاشم را به کار می گیرم تا هواداران این تیم را خوشحال کنم .
 مهاجم تیم ملی عراق به مسئله حضور حوار ملامحمد در شاهین هم اشاره کرد وبه شوخی گفت: من حوار را در تیم ملی هم به زور تحمل می کنم حالا در بوشهر با او چه طور سرکنم؟
وی ادامه داد: بازیکنی مثل حوار که از شعور بالایی برخوردار است برای هر تیمی یک نعمت به حساب می آید وامیدوارم در کنار هم روزهای خوبی را داشته باشیم.
مهاجم فصل قبل سپاهان در پاسخ به ادعای جاسم کرار که گفته بود با عمادرضا همبازی می شود واین مهاجم را به تراکتورسازی می بردبه سایت گل گفت: از همبازی شدن با او بی خبرم وشاید قرار است کرار به شاهین بیاید!
 وی در پایان در مورد تماشاگران بوشهری هم تصریح کرد: جو ورزشگاه بوشهر عالی است وتماشاگرانشان به تیم روحیه خوبی می دهند.از همین حالا وعده روزهای خوبی را به آنها می دهم ودر کنار دیگر بازیکنان شاهین لحظات شیرینی را برای بوشهری ها رقم خواهیم زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر