۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

توفان كمالوند در كنفرانس مطبوعاتي:‌ اگر ميداودي در تيم ما بود 7 بر 1 مي‌برديم/ گلي كه خورديم درست نبود، يك گل سالم ما خورده شد

فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي بعد از تساوي مقابل استقلال با عصبانيت در كنفرانس مطبوعاتي حاضر شد و ضمن انتقاد از داور بازي و  بازيكنان تيمش، قرمزها را شايسته پيروزي در اين بازي دانست. كمالوند از رسانه‌ها خواست كه درباره حق تراكتور هم به اندازه پرسپوليس وسواس به خرج بدهند.  گرچه حتي در اين صورت سه امتيازي كه به زعم كمالوند حق تراكتور بود،‌به اين تيم بازنمي‌گردد. حرف‌هاي سرمربي تراكتور را به نقل از فارس بخوانيد:
*خيلي ناراحت بودم و نمي‌خواستم در كنفرانس حاضر شوم اما به احترام دوستان خبرنگاران تبريزي به سالن كنفرانس آمدم. حق تيم ما ضايع شد. گلي كه خورديم درست نبود و داور يك گل ما را نيز بي دليل آفسايد گرفت. استقلال تا به حال اينقدر ذليل نشده بود. در نيمه دوم حداقل 5 موقعيت صد در صد گل را از دست داديم و فكر مي‌كنم قضاوت بازي در نتيجه تاثير گذار بود.
* گل پرسپوليس به استقلال را با نقاله، گونيا، خط كش و هر وسيله‌اي كه فكر بكنيد اندازه گيري كردند و اميدوارم حداقل گل سالم ما را هم اين گونه به مردم نشان دهند تا همه ببينند گل سالم ما ناديده گرفته شد.
* نبايد فراموش كنيم كه 4 بازيكن اصلي خود را نداشتيم و با ورود پيمنتا بازي را در دست گرفتيم. متاسفانه از دست مهاجمان تيمم دچار ريزش مو شدم و به چندين و چند پزشك پوست و مو مراجع كردم، بس كه اين مهاجمان موقعيت خراب كردند. باز هم از هوادارانمان تشكر مي‌كنم كه حتي سرمربي تيم حريف را در ابتداي بازي تشويق كردند و شرمنده آنها هستم كه نتوانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم.
*آندو به دكتر تيم گفت نمي‌تواند ادامه دهد و مجتبي ترشيز نيز به خاطر بازي ضعيفش تعويض شد. اين بازيكن يكي از ضعيف ترين بازي‌هاي 3 سال اخير را انجام داد. هنگامي كه در سمت راست از كنار زمين بازي را نگاه مي‌كنم به خاطر تسلط به بازيكنان آنها حواس‌شان بيشتر جمع است، اما وقتي در نيمه دوم هافبك راست ما به آن سمت مي‌رود كم كم شل مي‌شود. خواسته‌ام عكس مرا هم آن سوي زمين بزنند كه بازيكنان در نيمه دوم هم فكر كنند كه من كنار خط ايستاده‌ام.
 *بايد قبول كنيم پيكان پيكان است و بنز بنز. اگر ميلاد ميداودي را در تراكتور سازي داشتيم بازي امروز را 7 بر يك مي‌بردم. من تا يك حد مي‌توانم به بازيكنانم توان بدهم، نمي‌توانم از آنها بخواهم مثل ميداودي ضربات آخر را بزنند.
*جاسم كرار بين 2 نيمه گفت كه بازيكنان استقلال به زبان عربي به من فحش مي‌دهند، من هم به او گفتم اگر طاقت نداري تعويضت مي‌كنم و او قبول كرد كه به اين مساله توجهي نداشته باشد.
*امروز نه استقلال گذاشت كه ما ببريم و نه ما گذاشتيم كه آنها پيروز شوند اما در بازي با سپاهان كار سختي داريم چون چند بازيكن تيم ما در جريان مسابقه امروز مصدوم شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر