۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

ابراهيم‌زاده: به برخي بازيكنانم استراحت داده‌ بودم

سرمربي ذوب‌آهن اصفهان گفت: تصميم گرفتم بازي را به گونه‌اي تقسيم کنم که به برخي استراحت بدهم تا احتمال آسيب‌ديدگي را به حداقل برسانم.

  منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: شانس ذوب‌آهن آهن است که هر هفته با تيم‌هايي بازي دارد که يا با جابه‌جايي مربي روبرو شده‌اند يا در هفته‌هاي گذشته مشکل داوري داشتند. طبيعي بود روز سختي داشته باشيم. مي‌دانستم درخشان به اين فکر مي‌کند که در دفاع قوي کار کند و گل نخورد و از ضربات ايستگاهي استفاده کند.
وي افزود:‌ امروز تصميم گرفتم به گونه‌اي تقسيم‌بندي کنم که به بعضي بازيکنانم استراحت بدهم تا احتمال آسيب‌ديدگي را به حداقل برسانم. مقابل شهرداري تبريز مسلط بوديم؛ حتي چند موقعيت خوب هم داشتيم. شيوه فوتبال شهرداري تبريز روي دفاع و ضد حمله بود.
سرمربي ذوب‌آهن تصريح کرد: دقايقي نيز به دليل اشتباهات فردي نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. با تيمي که خيلي بسته بازي مي‌کند، روبرو شدن سخت است. به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم که اين مسير سخت و مشکل را طي کردند. تلاش مي‌کنيم در ادامه روند خود را بهتر کنيم و بتوانيم در نهايت جايگاه اصلي خودمان را حفظ کنيم.
ابراهيم‌زاده اظهار داشت: شهاب گردان، علي احمدي و قاسم حدادي‌فرد را به دليل سه اخطاره ‌بودن در اختيار نداشتم. به کاسترو و سيدمحمد حسيني استراحت دادم. براي ديدار هفته آينده مقابل پاس نيز به برخي استراحت مي‌دهم تا مشکلي برايشان پيش نيايد.
وي تاکيد کرد:‌ شرايط حرفه‌اي را مي‌دانيم و به همه اين مسائل فکر مي‌کنيم؛ اما اميدوارم به شکلي با ما رفتار کنند که بتوانيم نماينده خوبي براي ايران باشيم. آنچه در آمار برنامه 90 مي‌ديدم، اين بود با وجود حضور خيل گسترده هواداران پرسپوليس، ذوب آهن جايگاه خوبي بدست آورد. براي اينکه بتوانيم اين روند را ادامه بدهيم، نياز به يک برنامه معقول داريم.
وي افزود: به قدري مردم ايران در اين چند روز به ما لطف داشتند، اميدواريم همين انرژي‌ها به تيم ذوب‌آهن کمک کند و بتوانيم نماينده شايسته‌اي در فينال ليگ قهرمانان آسيا باشيم. از روز اول هدفمان رسيدن به جام باشگاه‌‌هاي جهان بود. اميدواريم بتوانيم با قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا به اين هدف برسيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر