۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

كمالوند: اعتماد به نفس لازم را نداشتيم/ امروز بدشانس هم بوديم

فراز كمالوند سرمربي تراكتورسازي در پايان مسابقه با سپاهان خيلي ريلكس و آرام پاسخ خبرنگاران را داد. ظاهرا او باوجود شكست 1ـ0 از نمايش تيمش راضي بود. «ما از روز چهارشنبه در اصفهان مستقر شديم و بايد تشكر ويژه‌اي از ميزباني خيلي خوب تيم سپاهان انجام دهم و همه گونه امكانات را براي ما ميسر كردند و اين نشان مي‌دهد كه سپاهان واقعا تيم متمايزي است و به همين خاطر است كه دائم در صدر جدول و بالاي جدول قرار دارد.
 كمالوند ادامه داد:‌«ما پنج، شش بازيكن كليدي‌مان را در اختيار نداشتيم. اين مهره‌هاي كارآمد تراكتورسازي از خط هافبك و فوروارد ما بودند ولي با همين پتانسيل در بين دو نيمه كه با بچه‌ها صحبت كرديم خيلي به مراتب بهتري بودند و اگر كمي شانس با ما همراه بود نتيجه غير از اين رقم مي‌خورد ولي با اين حال به سپاهاني‌ها تبريك مي‌گويم و اميدوارم روند امتيازگيري‌شان در ليگ ادامه پيدا كند! ما در تيم‌مان مشكل گلزني داريم ولي مهره‌هاي تيم تراكتورسازي نسبت به استقلال، سپاهان، پرسپوليس و ... كمتر است و ما دست و پا بسته بازي مي‌كنيم. از هفته آينده شرايط تيمي ما بهتر مي‌شود. بچه‌ها اعتماد به نفس لازم را در اين بازي نداشتند و سعي مي‌كنيم در نيم فصل دوم امتيازات از دست رفته را جبران كنيم و سهميه آسيايي را هم حدالمقدور به دست آوريم كه دور از دسترس نيست.
 كمالوند نسبت به داوري بازي گفت:«چون من مسعود مرادي را قبول دارم هيچگونه اعتراضي نسبت به عمر قضاوت ندارم ولي در يك صحنه بنگر بايد از بازي اخراج مي‌شد.»
 راجع به دير آمدن رسول خطيبي از او سوال شد كه گفت:«اينجور سوالات را خبرنگاران محترم بايد در طول تمرينات تراكتورسازي حاضر شوند كه از كم و كيف كار فني تيم تراكتور با خبر شوند و چون دفاع‌هاي تيم سپاهان را چون از دقيقه 60 به بعد كارايي لازم را نداشتند من رسول خطيبي را وارد زمين كردم كه با توجه به بازي خوبي او دفاع سپاهان را آزار داد ولي شانس با ما يار نبود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر