۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

میلاد میداودی: بازی در تبریز را دوست دارم!

میلاد میداودی اعتقاد دارد ورزشگاه یادگار امام تبریز خوش یمن است!
به گزارش سایت گل، در شرایطی که اکثر بازیکنان و مربیان از دشواری های بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و مقابله با تماشاگران این شهر صحبت می کنند، گلزن اول استقلال نظری متفاوت دارد و می گوید: «بازی در تبریز را دوست دارم و برایم بسیار خوش یمن است! در مسابقه افتتاحیه لیگ برتر مقابل شهرداری در تبریز دو گل به ثمر رساندم و دیروز با گلزنی برابر تیم تراکتور سازی، شروع دوباره ای در لیگ داشتم.»
میداودی ادامه می دهد: «در بازی مقابل پرسپولیس و دیدار جام حذفی مقابل پاس گل نزده بودم و نمی خواستم سومین مسابقه متوالی که در ترکیب استقلال حضور داشتم، بدون زدن گل از میدان خارج شوم. همه از مهاجم انتظار گلزنی دارند و انجام بازی خوب بدون گل زدن به چشم کسی نمی آید. یادم هست بیشترین دوندگی و خلق موقعیت برای تیمم را در برابر استیل آذین داشتم و حتی در دقایق پایانی یک ضربه ایستگاهی منجر به گل جباری را از حریف گرفتم اما چون خودم گل نزده بودم، توجهی به تلاشم نشد.»
گلزن ملی پوش استقلال درباره شادی بعد از گل به تراکتورسازی و اشاره به تماشاگران توضیح می دهد: «گروهی از هواداران استقلال در طبقه دوم ورزشگاه نشسته بودند و به شدت بچه ها را تشویق می کردند. بعد از گلزنی به سمت جایگاه آنان رفتم و شادی ام را با آن هواداران متعصب تقسیم کردم.»
میلاد میداوی در خصوص احتمال کسب عنوان آقای گل در شرایطی که مدعیان این عنوان در برخی از بازی ها هت تریک می کنند یا حتی 4 و 5 گل می زنند، چنین می گوید: «مهاجمان استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به سایرین دارند. پخش مستقیم بازی های این دو تیم و توجه رسانه ها باعث می شود تا همواره تیم های مقابل با انگیزه ای دو چندان برابر ما بازی کنند و یارگیری فشرده و شرایط خاصی که بوجود می آید، شانس هت تریک کردن یا زدن 4 و 5 گل در یک بازی را برای مهاجمان استقلال و پرسپولیس کاهش می دهد و این موضوع شامل مهاجمانی که روبروی استقلال و پرسپولیس بازی می کنند نیز می شود. شما کمتر بازیکنی پیدا می کنید که بیاید و در مقابل استقلال یا پرسپولیس 4 یا 5 گل بزند یا حتی بتواند هت تریک کند.»
میداودی در این رابطه اضافه می کند: «در فصل گذشته عماد رضا با 19 گل آقای گل شد. قبل از شروع لیگ امسال فکر می کردم اگر در هر نیم فصل بتوانم 10 گل بزنم در نهایت با 20 گل شانس بسیار زیادی برای آقای گل شدن دارم اما انگار امسال آمار گلزنی بازیکنان تیم ها بالاتر رفته است. در نیم فصل اول سال گذشته هفت گل به ثمر رساندم و علی کریمی با 10 گل بهترین گلزن نیم فصل اول شد اما امسال و در پایان هفته دوازدهم به ارقام پایان نیم فصل اول سال گذشته رسیده ایم!»
میلاد می افزاید: «در مجموع فکر می کنم از لحاظ گلزنی عملکردم خوب بوده، چون برخی مسابقات را بدلیل آسیب دیدگی یا سه اخطاره بودن از دست داده بودم و در بین 5-6 نفر بالای جدول گلزنان، تنها بازیکنی هستم که هیچ یک از گل هایم از نقطه پنالتی نبوده و روند گلزنی ام نیز تداوم داشته است.»
این بازیکن با اشاره به انجام تمرینات اختصاصی در روزهای آینده، می گوید: «با آقای مظلومی صحبت کردم و قرار است جلسات تمرین اختصاصی برایم در نظر بگیرند. بعد از مصدومیت رباط داخلی زانویم، مدتی از میادین دور شدم و نمی توانستم تمرینات سنگین انجام بدهم، بعد از آن هم با تیم ملی به مسابقات غرب آسیا رفتیم و فرصتی برای تمرینات فشرده نداشتیم. فکر کنم اکنون زمان داشته باشم تا علاوه بر حضور در تمرینات گروهی، بصورت اختصاصی به تمرین بپردازم و برای مسابقات فشرده ای که پیش رو داریم آماده تر شوم.»
اما نکته جالبی که در صحبت های فراز کمالوند بعد از مسابقه با استقلال وجود داشت، تمجید وی از میداودی و عنوان این مطلب بود که اگر میلاد میداودی مهاجم تراکتورسازی بود، این تیم 7 بر یک استقلال را شکست می داد! مهاجم خوزستانی سعی دارد که وارد این بحث نشود و به این کلمات بسنده می کند: «برای فراز کمالوند احترام خاصی قائلم. فکر کنم کمالوند بعنوان مثال این حرف را گفته و صحبتی در این رابطه ندارم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر