۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

تيم‌هاي تبريزي براي تلافي شكست هفته هشتم به مصاف اصفهاني‌ها مي‌روند

هفته سيزدهم رقابت‌هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر ايران هفتم و هشتم آبان ماه جاري در شهرهاي مختلف پيگيري و تيم‌هاي تبريزي در اين هفته به منظور تلافي شكست هفته هشتم، مقابل نمايندگان اصفهان صف آرايي مي‌كنند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، در هفته هشتم اين رقابت‌ها كه نوزدهم و بيستم شهريور ماه گذشته برگزار شد تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز بازي خانگي را با نتيجه دو بر يك به ذوب آهن صدرنشين رقابت‌ها واگذار كرد و شهرداري تبريز در اصفهان با نتيجه يك بر صفر مغلوب سپاهان شد.
در هفته سيزدهم و به فاصله پنج هفته از شكست فوتبال تبريز مقابل اصفهان در هفته هشتم، نمايندگان اين دو شهر مقابل هم صف آرايي خواهند كرد.
تراكتورسازي تبريز كه با ‪ ۱۷‬امتياز در رده هفتم جدول جاي دارد در اين هفته و در اصفهان به مصاف سپاهاني مي‌رود كه با ‪ ۲۰‬امتياز در رده چهارم قرار گرفته است.
تراكتورسازي و سپاهان تاكنون چهار بار در رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف هم رفته‌اند كه حاصل كار يك برد براي تراكتورسازي، يك برد براي سپاهان و دو تساوي براي هر دو تيم بوده است.
اين دو تيم در مجموع نيز ‪ ۲۴‬بار رو در روي همديگر قرار گرفته‌اند كه سهم تراكتورسازي سه برد و سپاهان ‪ ۱۳‬برد بوده و بازي دو تيم هشت بار نيز به تساوي انجاميده است.
اولين ديدار دو تيم در سال ‪ ۵۴‬و آخرين ديدار شان نيز در سال ‪ ۸۸‬با نتيجه تساوي يك بر يك خاتمه يافت.
در بازي‌هاي انجام شده سپاهان ‪ ۲۹‬گل به ثمر رسانده و در پاسخ تراكتورسازي ‪ ۱۵‬گل وارد دروازه اين تيم اصفهاني كرده است.
بهترين برد تراكتورسازي نتيجه سه بر يك در سال ‪ ۱۳۷۰‬و بهترين برد سپاهان نتيجه سه بر صفر در سال ‪ ۱۳۷۷‬بوده است.
در بيست و پنجمين مصاف اين دو تيم كه فردا در اصفهان برگزار مي‌شود تراكتورسازي براي گرفتن نتيجه و رساندن خود به تيم‌هاي صدر جدولي به ميدان مي‌رود و سپاهان نيز براي پيروزي و كسب رده‌هاي دوم و سومي رو در روي تراكتورسازان قرار مي‌گيرد.
اما تيم فوتبال شهرداري تبريز كه در هفته هشتم در اصفهان مقابل سپاهان يك بر صفر مغلوب شد در اين هفته و براي تلافي اين شكست، روز شنبه هفته آينده و در تبريز ميزبان ذوب آهن ديگر نماينده فوتبال اصفهان است.
براي شهرداري كه در اين بازي و براي اولين بار درخشان را در پست سرمربي تيم مي‌بيند بسيار اهميت دارد تا در اين بازي و بدون توجه به نام و جايگاه ذوب آهن، برابر حريف به برتري برسد.
اين تيم كه با اكبر ميثاقيان نتوانست جايگاهي بهتر از هفدهمي در جدول پيدا كند اكنون مي‌خواهد با درخشان، داشته‌هاي خود را به معرض نمايش بگذارد و مقابل تيم صدرنشين جدول، شگفتي بيافريند.
به هر حال مصاف نمايندگان فوتبال تبريز و اصفهان در اين هفته از اين جهت حائز اهميت است كه تيم‌هاي تبريزي با توجه به قبول شكست در هفته هشتم مقابل نمايندگان فوتبال اصفهان، در اين هفته و براي تلافي اين دو شكست به مصاف سپاهان و ذوب آهن اصفهان مي‌روند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر