۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

آشوبي: درگيري از طرف عليزاده آغاز شد !

فرزاد آشوبي هافبك دفاعي استقلال در بازي با تراكتورسازي، در دقايق آخر از زمين مسابقه اخراج شد. او كه معتقداست تصميم محسن تركي در اين صحنه سخت‌گيرانه بوده است، در مورد اخراجش به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« به هر حال اين تصميمي بود كه آقاي تركي گرفت و قابل احترام است ولي معتقدم او در نشان دادن كارت زرد دوم سخت‌گيرانه عمل كرد. خطاي من معمولي بود و تركي مي‌توانست در آن صحنه به من اخطار ندهد.»
آشوبي در اين مسابقه با علي عليزاده مهاجم بلندقامت تراكتورسازي درگير شد كه البته اين موضوع از ديد دوربين‌هاي تلويزيوني پنهان ماند. آشوبي در اين خصوص مي‌گويد:«من نمي‌خواهم در اين مورد حرف بزنم چون عليزاده عذرخواهي كرد و بهتر است اين قضيه باز نشود.»
او در پاسخ به اين سوال كه آيا عليزاده درگيري را شروع كرد و بعداً‌ از تو عذرخواهي كرد تأكيد مي‌كند:«بله، درگيري از طرف او آغاز شد ولي ما با هم تلفني صحبت كرديم و همه چيز حل شد. استارت اين درگيري هم از داخل زمين زده شد ولي همانطور كه گفتم من و عليزاده با هم صحبت كرديم و ديگر دوست ندارم در مورد اين اتفاق صحبت كنم.»
برخي معتقدند آشوبي از دوران اوج فاصله گرفته است او اما اين موضوع را قبول ندارد و مي‌گويد:«اگر از ابتداي فصل از من انتقاد مي‌كردند با منتقدان هم عقيده بودم چون در تركيب استقلال جا نيفتاده بودم و خودم هم اذيت مي‌شدم ولي الان مشكلي وجود ندارد و با منتقدان مخالف هستم. من از اين انتقادها تعجب مي‌كنم و دوست ندارم به آنها فكر كنم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر