۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

قلعه‌نويي: تراكتور نيمه دوم بهتر از ما بود

اميرقلعه‌نويي سرمربي سپاهان بعد از برد با ارزش مقابل تراكتورسازي، در گفت‌وگو با خبرنگاران از نمايش تيم حريف تمجيد كرد. «خدا را شكر مي‌كنيم كه سه امتياز بازي را گرفتيم از نظر نتيجه خيلي خوب بوديم اما از لحاظ كيفيتي، خيلي راضي نبوم با توجه به تساوي بازي قبلي‌مان(مس‌ ـ سپاهان) فشار رواني روي بچه‌هاي ما خيلي بود و از حق كه نگذريم تراكتور خيلي بازي جالبي انجام داد مخصوصا در نيمه دوم به مراتب خيلي بهتر از ما بود.»
قلعه‌نويي كه با دوربين نود آشتي كرده به دوربين نود گفت:«من از شما مي‌خواهم كه حق تيم‌هاي اصفهاني را بگيريد. داوري خيلي خوب بود ولي استنباطم اين است كه روي يانوش خطاي پنالتي شد. من به رأي داور احترام مي‌گذارم ولي اشتباهات داوري در ليگ امسال امتيازاتي را از ما كسر كرد كه اگر اينطور نبود ما الان صدرنشين بوديم.»
 وقتي از قلعه‌نويي راجع به مهاجمان سپاهان سوال مي‌شود كه به نظر شما مهاجمان خيلي سنگين و كم تحرك بازي نمي‌كنند؟ قلعه‌نويي پاسخ مي‌دهد:«من به رأي و نظر شما احترام مي‌گذارم و حتما فيلم بازي را مي‌بينيم و اشكالاتمان را برطرف خواهيم كرد.»
 از او راجع به رحمتي و عقيلي سوال مي‌كنيم كه مي‌گويد:«هادي عقيلي تا دو، سه هفته ديگر به تركيب تيم سپاهان خواهد رسيد و بايد تشكر ويژه‌اي از كادرپزشكي تيم سپاهان كه تلاش چشم‌گيري را نسبت به بهبودي هادي عقيلي انجام داده‌اند بكنيم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر