۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

اعتراض باشگاه استقلال به ادبيات كمالوند: با بيانات گهربار خود اسباب خنده شديد!

سايت رسمي باشگاه استقلال با انتشار مطلبي، نسبت به حرف‌هاي فراز كمالوند در كنفرانس مطبوعاتي روز گذشته اعتراض كرد. در اين مطلب، كمالوند متهم شده كه جايگاه رفيع استقلال را نمي‌شناسد.
اين مطلب را تمام و كمال بخوانيد:
«استقلال تا به حال اين قدر ذليل نشده بود...» اين جمله از زبان سرمربي محترم سي‌وچند ساله‌اي در مورد باشگاهي با قدمت 65 سال بيرون آمده است... سرمربي كه در دو سال عمر خود در ليگ برتر توانسته چند بار از تيم‌هاي بزرگ پايتخت مساوي بگيرد... در هر صورت در روزي كه از استقلال به شكل نامناسبي پذيرايي شد برخي اظهار نظرات واقعا مايه تاسف است.
تاسف براي فوتبال ايران كه بي‌شك يكي از قدرت‌هاي بزرگ آسياست و وجود چنين ناهنجاري‌ها و خارج از خطوط ادب صحبت كردن‌ها باعث دست‌انداز در پيشرفت آن مي‌شود.
 اين چند خط را براي سرمربي مي‌نويسيم كه ظاهرا جايگاه رفيع استقلال با ميليون‌ها هوادار آن را يا نمي‌شناسند يا فراموش كرده است. باشگاهي كه 4 بار افتخار حضور در فينال باشگاه‌هاي آسيا را دارد هرگز حتي اگر در يك بازي داخلي آن هم در خارج از تهران چند گل هم بخورد هرگز واژه ذلت مصداقش نخواهد بود. عزت استقلال آنقدر والا و هويداست كه يقيناً هيچ فرد يا گروهي نمي‌توانند با بيانات گوهربار خود بر آن خدشه‌اي وارد كنند. توهين به مجموعه استقلال با ميليون‌ها هوادار تنها شأن گوينده آن را تنزل مي‌دهد و اسباب لحظاتي شاد و سرشار از خنده را براي شنوندگان به وجود مي‌آورد. آقاي كمالوند عزيز... مربي بسيار جوان و آينده‌دار ايران... با شما هستيم... عزت و ذلت دست خداست نه بندگان او، همين و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر