۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

خطيبي : من یک تیراختورچی متعصب هستم

در گفتگوی اختصاصی خبرنگار سایت Traxtorchi.ir با رسول خطیبی ایشان از آمادگی کامل تیم تراکتورسازی برای دیدار فردا گفت و عنوان کرد: " فردا اگر بدشانسی که در تبریز مقابل تیم استقلال تهران گریبانگیر ما شد را نداشته باشیم، قطعا امتیاز این دیدار را کسب کرده و به تبریز باز خواهیم گشت "


رسول خطیبی در ادامه ی گفتگو می گوید" همه ی تیم ها هم اکنون در لیگ برتر از تیم تراکتورسازی می ترسند و تراکتورسازی چه در داخل خانه و چه در خارج خانه تیم سختی برای آن ها شده است، به همین علت نیز چون انگیزه تیم ها در مقابل تیم ما زیاد است ،بازی کردن در  مقابل همه ی تیم ها برای ما سختتر از حالت عادی شده است البته این امر در بازی های خانگی ما بیشتر نمایان است."

مهاجم آذربایجانی تیم در پرسش به خبرنگار Traxtorchi.ir که آیا در این بازی گلزنی خواهد کرد یا نه عنوان می کند " اگر بازی کنم قطعا تلاش خواهم کرد که برای تیم مثمر ثمر باشم و اگر موقعیت گلزنی هم باشد تلاش خواهم کرد حداکثر استفاده را ببرم"

او در مورد تعصب مردم آذربایجان به وی و اینکه دوست دارند، در همه ی بازی ها حضور داشته باشد می گوید " من از طریق سایت شما علاقه و عشق قلبی خودم را به مردم آذربایجان و هواداران تراکتور نشان داده و میگویم، عشق من به تراکتور و مردم آذربایجان به حدی هست که برایم فرقی نداشته باشد که در نیمکت ذخیره باشم و یا بازیکن فیکس تیم،من یک تراختورچی متعصب همانند هواداران بوده و هستم و برای من نتیجه گیری تیم مهم است،اگر دیدار را ببریم و مردممان خوشحال شوند برای من کافی است"

او در پاسخ به این پرسش که فاصله ی تراکتور رفته رفته از 3 تیم اول جدول افزایش یافته و کسب سهمیه آسیایی قدری مشکلتر خواهد بود گفت: " در اوایل لیگ هم بدشانسی و هم عدم هماهنگی بازیکنان باعث شد که در چندین دیدار نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم اما با این وجود هم اکنون ما تقریبا به آمادگی و هماهنگی کافی دست یافته ایم و انشالله برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان به مسابقات آسیایی راه خواهیم یافت.ضمن اینکه خوشبختانه من به هر تیمی که رفته ام یا به فینال جام حذفی راه یافته ایم و یا اینکه در لیگ سهمیه آسیایی را کسب کرده ایم، سال قبل متاسفانه در گسترش فولاد نتوانستیم فینال جام حذفی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما امسال ان شالله نگاه ویژه هم به این جام داریم تا از این طریق هم راه دومی برای حضور در مسابقات آسیایی داشته باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر