۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

فرهاد كاظمي: فوتبال ايران با«ع.ع»ها هر روز ناپاك‌تر مي‌شود

مهدي تاج نايب رئيس فدارسيون فوتبال و رئيس ستاد اخلاق حرفه‌اي اعلام كرده كه فرهاد كاظمي مشكلي براي مربيگري ندارد و فقط بايد مصاحبه‌هاي جنجالي‌اش را كنار بگذارد.
در اين ميان اما عزيزمحمدي و علي‌پور نظري مخالف با نظر تاج را دارند و در مصاحبه‌هاي خود تأكيد مي‌كنند كه فرهاد كاظمي نمي‌تواند مربيگري كند. در اين ميان حجت‌الاسلام عليپور مصاحبه‌اي انجام داده كه گفته ف.ك‌ ها نبايد به دنبال كار كردن در فوتبال باشند و بي‌جهت وقت خود را تلف نكنند چون اجازه فعاليت به آنها داده نمي‌شود.
كاظمي كه در بين مربيان منشوري تنها فردي است كه عليه آنها مصاحبه مي‌كند در جديدترين حرف‌هاي خود باز هم مسائل جالبي را عنوان مي‌كند. كاظمي در گفت‌وگوي اختصاصي با سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«اين آقايان نمي‌توانند درباره من شفاف و با صراحت حرف بزنند و فقط مي‌خواهند يك چيزي بگويند. اسم خيلي‌ها در تاريخ چه به عنوان آدم مثبت و چه به عنوان آدم منفي مانده است و بايد بگويم آقايان«ع.ع»‌بايد از فوتبال اين مملكت بروند تا همه چيز درست شود.»
 كاظمي ادامه مي‌دهد:«اين آقايان در حدي نيستند كه بخواهند در مورد فوتبال حرف بزنند و چون كسي آنها را نمي‌شناسد، مي‌خواهند يك چيزي بگويند تا خودشان را مطرح كنند. من به آقاي تاج قول داده‌ام كه مصاحبه نكنم وگرنه در مورد ع.ع ها چيزهاي زيادي مي‌گفتم.»
 او تأكيد مي‌كند:«من متأسفم بابت حرف‌هايي كه اين آقايان مي‌زنند و در اين مدت هيچ وقت نتوانستند به صورت شفاف همه چيز را بگويند. فوتبال ايران با وجود ع.ع ها هر روز ناپاك‌تر مي‌شود و اين‌ها آويزان‌هاي فوتبال هستند كه در مورد فوتبال حرف مي‌زنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر