۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

ياشاسين سپاهانين تاماشاچيلاري

هميشه پس از بازيهاي خارج از خانه، ناچار به مخابره خبرهايي ناگوار از حركات زشت، توهين ها و... هواداران تيم حريف بوديم، كه همه فكر ذكر ما را به خود مشغول ميكرد. اما امروز برعكس اين اتفاقات رخ داد، در زير شرح ميتوانيد مختصري از رفتار جوانمردانه و دوستانه هواداران اصفهاني را مشاهده كنيد.
* پس از ورود تيم تراكتورسازي به استاديوم، تمامي بازيكنان اين تيم، توسط هواداران سپاهاني به شدت با شعار، تراكتور به شهر ما خوش آمدي، تشويق شدند.
* هواداران اصفهاني، رسول خطيبي، بازيكن سابق خود را به شدت تشويق كردند.
* كانون هواداران سپاهان، در اقدامي پسنديده، بين هواداران تيم تراكتورسازي، شيريني و نوشيدني توزيع كرد و اينگونه به آنها خير مقدم گفت.
* به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، رفتار نيروي محترم انتظامي با هواداران بسيار مطلوب بود و اين ديدار بدون هيچ مشكلي، بين هواداران و زحمتكشان نيروي انتظامي، به انجام رسيد.
* در پايان بازي، تعدادي از هواداران سپاهان، با حضور بين هواداران تراكتورسازي از آنها دلجويي كردند و با تعريف و تمجديد از غيرت و شور و شوق هواداران تراكتورسازي، با آنها همصحبت شدند.
* در طول اين بازي، هيچ توهيني از سوي هواداران سپاهان صورت نگرفت و آنها به خوبي شرط ميهمان نوازي را به جا آوردند.
در پايان، از تمامي هوادارن اين تيم تقدير و تشكر مي كنيم و اميدواريم شاهد روزي باشيم كه تمامي استاديوم هاي ايران، مانند ورزشگاه يادگار امام تبريز و فولادشهر اصفهان باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر