۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

كمالوند: رئيس جمهور بوليويي دروازه خالي را به اوت زد

در تمرين روز دوشنبه تراكتورسازي اتفاق جالبي رخ داد و رئيس جمهور بوليويي در تمرينات اين تيم سرخپوش تبريزي شركت كرد و نكته جالب اين بود كه او در يك بازي تمريني دو گل به ثمر رساند.
فراز كمالوند سرمربي تراكتور در مورد اين موضوع حرف‌هاي جالبي مي‌زند. او به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«رئيس جمهوري بوليويي قبلا فوتباليست بود و نشان داد كه يك فوتباليست تكنيكي است. ما حدود 30 دقيقه فوتبال بازي كرديم و او به همراه آقاي بيگي استاندارد آذربايجان شرقي در تيم من بود.» رئيس جمهور بوليويي تكنيك خوبي داشت و دوبار موفق به گلزني شد، البته من به او يك پاس دادم كه دروازه خالي را به اوت زد. اين خيلي مهم بود كه چنين شخصيتي در تمرينات ما شركت كند و حتي او از تراكتور دعوت كرد به بوليويي برويم.»
سرمربي تراكتور در مورد مسائل داوري ديدار با استقلال و چالشي كه بين مسئولان تراكتور و استقلال به وجود آمده است مي‌گويد:«ما فقط مي‌خواهيم از منافع تيم خودمان دفاع كنيم و هيچ مشكلي با باشگاه استقلال نداريم. اتفاقاً‌ آقاي فتح‌الله‌زاده هم آذري زبان هستند و تراكتور را دوست دارند. ما فقط حرفمان اين است كه اشتباهات داوري شديداً‌ به ضرر ما شد.»
كمالوند در مورد حرف‌هاي منصور پورحيدري مي‌گويد:«منصورخان بزرگ ماست و احترامش واجب است ولي من هيچ وقت نگفتم كه ميداودي را مي‌خواهيم و منظورم هم اين نبود كه 7 گل به استقلال مي‌زديم. من گفتم اگر مهاجمي مثل ميداودي كه خوب گل مي‌زند را در اختيار داشتيم مي‌توانستيم به پيروزي برسيم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر