۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

هشدار سایت استقلال:جنگ علیه آبی ها آغاز شده است

وبسایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار مطلبی هشدار داد که با ادامه هجمه رسانه ای ، داوران احتمالا به ضرر این تیم سوت خواهند زد.
به گزارش گل در این مطلب آمده که قرار است به جرم برد در داربی اتفاقاتی علیه استقلال رخ بدهد؛در واقع آنطور که در این مطلب آمده:"از استقلال بايد انتقام گرفت،‌ انتقام پيروزي دير هنگامش در بازي با پرسپوليس. اتفاق ساده و معمولي را بايد به يك درام تبديل كرد. از پرچم كمك داور بايد وسيله‌اي ساخت كه از اين پس بي‌محابا عليه استقلال به كار رود. داوران و بيشتر از داوران كمك داوران بايد استقلال راي خود را از دست بدهند. پرچم داوري،‌بايد تهديدي باشد به زيان استقلال."
در قسمتهایی دیگر از این یادداشت می خوانیم:
عليه آبي‌ها، بازي خاصي را شروع كرده‌اند. هدف تحت فشار قرار دادن تيمي است كه يازده بازي بدون باخت دارد. اين بازي از لحظه‌اي آغاز شد كه استقلال پرسپوليس را شكست داد. به تاوان آن پيروزي اينك حمله تمام عياري در يك موج دوم آغاز شده است
استقلال در اين ميانه پايش به بازي ناخواسته‌اي كشيده شده است. به جرم بردن در شهرآورد آخر، استقلال انگار بايد جريمه شود. استقلال انگار بايد امتيازي از دست بدهد. دايره بحث فقط به بازي تراكتورسازي بسنده نمي‌كند كه در آينده نيز ادامه خواهد يافت. تا روزي كه استقلال گل مي‌زند و مي‌برد يا گل مي‌زند و نمي‌بازد، آش همين آش است و كاسه همين كاسه.
حواس استقلال بايد جمع باشد. قرار است پسران آبي وارد جنگ نابرابري شوند. قرار است نظر داوران عليه اين تيم برگردد. قرار است روي دروازه استقلال از آفسايد خبري نباشد. قرار است روند رو به جلوي استقلال متوقف و بلكه قطع شود. آيا اين برنامه به اجرا درمي‌آيد؟
البته نویسنده درپایان  می گوید این موج حریف استقلال نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر