۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

اسير اشتباهات داوري نشويم استقلال را مي‌بريم !

  امين متوسل‌زاده در مورد شرايط راه‌آهن با حضور مهدي تارتار اظهار داشت: کار کردن زير نظر تارتار واقعا راحت و لذت‌بخش است چرا که سرمربي تيم احاطه کاملي به مسائل فني و روحي و رواني بازيکنان دارد و به همين واسطه توانسته‌ايم در بازي‌هاي اخير توان واقعي خود را به نمايش بگذاريم و از راندمان کاري مطلوبي برخوردار باشيم.
متوسل‌زاده گفت: ايمان دارم موفقيت‌هاي اخير تيم راه‌آهن ادامه خواهد داشت چرا که بسياري از بازيکنان ما از تجربه بالايي برخوردار هستند و حتي نفراتي مثل رودباريان، کريمي، عبدي، پاشايي، هدايتي و ... از تجربه قهرماني برخوردار هستند و تيم راه‌آهن به واسطه برخورداري از بازيکنان سرد و گرم چشيده از اين نظر واکسينه شده است.

 متوسل‌زاده درباره عملکرد خودش تصريح کرد: همواره عملکرد خودم را از دو بعد بررسي مي‌کنم، اول از بابت در اختيار تيم بودن. روي اين نکته هميشه حساس بوده‌ام و سعي کرده‌ام در کار گروهي و خواسته‌هايي که مربي از من دارد موفق باشم. اولويت‌هاي بعدي هم عملکرد فردي است که از اين بابت هنوز به شرايط ايده‌آلي که مدنظر خودم بوده نرسيده‌ام.
 مهاجم راه آهن در پايان گفت: هر چند استقلال در فرم خوبي است اما اگر اسير اتفاقات غيرمنتظره و اشتباهات داوري نشويم مي‌توانيم مقابل استقلال تيم پيروز ميدان باشيم و با کسب سه امتياز اين بازي در جمع مدعيان قرار بگيريم. از آنجا که در بازي رفت پرسپوليس و راه‌آهن حتي يک دقيقه هم به من فرصت نرسيد براي ارائه يک بازي خوب در استاديوم آزادي انگيزه‌هاي زياد دارم و از نظر روحي نيز در شرايطي هستم که بتوانم يکي از بهترين بازي‌هايم را به نمايش بگذارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر