۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

مصطفی اکرامی: استقلال حرفی برای گفتن نداشت

متاسفانه بازیکن غیور تیم تراکتورسازی در لحظات آخر دیدار پس از ضربه ای که به توپ زد به شدت به تیرک عمودی دروازه برخورد کرده و از ناحیه ی کتف و گردن با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شد.هم اکنون مصطفی اکرامی تحت مراقبت پزشک تیم بوده تا ایشان را بتوانند برای بازی مقابل سپاهان اصفهان آماده نمایند.در گفتگوی کوتاهی با مصطفی اکرامی، بازیکن غیور تیم تراکتورسازی از ایشان در مورد سلامتی و دیدار دیروز و هفته ی آینده سوالاتی را جویا شدیم.

مصطفی اکرامی در مورد دیدار دیروز تیم تراکتورسازی مقابل استقلال تهران می گوید" ما همه کار کردیم الا گل زدن، تیم استقلال اینجا حرفی برای گفتن نداشت، متاسفانه از فرصت های گلزنی خودمان استفاده نکردیم، تا نتیجه مساوی بدست آید، من شرمنده هوادارانمان هستم"

ایشان در پاسخ به این سوال که اکثر هواداران در این دیدار از دوندگی موثر، زیاد و بازی غیرتمند شما می گفتند و از این مسئله راضی بودند، گفت " من از همه ی هواداران تشکر می کنم، من در وهله ی اول  یک آذربایجانی هستم و به این خاک و مردمش تعصب دارم، و باید تمام تلاشم را بکنم تا بتوانم مردمم را خوشحال کنم. در وهله ی دوم هم از این تیم پول میگیرم و برای حلال شدن پول حداکثر تلاش را داشته باشم "

در مورد دیدار هفته ی آینده در مقابل سپاهان اصفهان او اعتقاد دارد که در صورتی که از موقعیت هایی که به مهاجمین خلق می شود حداکثر استفاده را نمایند این تیم را در اصفهان شکست می دهند، او می گوید: " ما هفته ی آینده دیدار سختی در مقابل سپاهان اصفهان داریم، و برای این دیدار هم برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد، چرا که ما فقط به فکر آسیایی شدن هستیم و باید قدر امتیازاتمان را بدانیم،انشالله در صورت استفاده از موقعیت هایمان با 3 امتیاز بازی به شهرمان باز خواهیم گشت."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر