۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

تيم منتخب هفته دوازدهم ليگ برتر

از آنجايي كه هفته دوازدهم هفته درخشش مهاجمان بود ، شايد بتوان يك تيم يازده نفره از تمام فورواردهايي كه موفق به گل زدن به حريفان خود شدند را تشكيل داد. اما با نگاهي دقيق‌تر به بازي‌هاي اين هفته تيم نفرات منتخب ليگ برتر در ايستگاه دوازدهم به شرح زير است:

 دروازه‌بان:
 فرشاد قديري(مس كرمان):
 هر چند كه دروازه او از سوي بازيكنان زردپوشان سپاهان به توپ بسته شده بود و مهاجمان ميزبان بارها تا آستانه گلزني پيش رفتند اما اين گلر خوش قد و قامت مسي‌ها روز خوبي را پشت سر گذاشت و چندين و چند مهار جالب توجه نقش مهمي در كسب يك امتياز براي تيم خود داشت.

مدافعان:
 حميدرضا علي‌عسگري(پرسپوليس):
 شايد با بازي در پست غيرتخصصي كسي فكر نمي‌كرد علي‌عسگري همان بازيكن موفق در فاز تهاجمي پرسپوليس و تيم اميد باشد. اما بعد از نمايش موفق در دربي اين بازيكن جوان در مصاف با ذوب آهن نيز عملكرد بي‌نقصي داشت.
 سجاد مشكل‌پور(نفت آبادان):
 با بازي درخشان او نفت آبادان يكي از معدود تيم‌هايي بود كه در هفته دوازدهم گل نخورد. مدافع پراميد آباداني‌ها كه چندباري هم به تيم اميد دعوت شده مقابل همتاي تهراني نفت تحت فشار شديدي قرار گرفت اما هرگز دچار اشتباه نشد.
 محسن نيساني(شهرداري تبريز):
 در هواي باراني انزلي و زمين گل آلود اين شهر به عنوان رهبر خط دفاعي تيمي كه پيش از اين عنوان ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ را از آن خود كرده بود عملكرد جالب توجهي داشت و بالاخره موفق شد دروازه شهرداري را در يك مسابقه بسته نگه دارد.
 عليرضا محمد(پرسپوليس):
 با وجود اينكه علي دايي از او خواسته بود تا بيشتر در نيمه زمين خودي بماند و كمتر نفوذ كند اما ثابت كرد در فاز دفاعي هم بازيكن قابلي است و دايي مي‌تواند در بازي‌هاي سخت روي او حساب ويژه‌اي كند.

هافبك‌ها:
 بهادر عبدي(راه آهن):
 بازي‌هاي جالب شماره 10 ريزنقش زردپوشان تهراني همچنان ادامه دارد و حالا عبدي در خط مياني تيم موفق راه آهن يك وزنه به حساب مي‌آيد. بهادر اين هفته هم با يك گل زيبا پيروزي ديگري را براي تيم تارتار به ارمغان آورد.
 كرار جاسم محمد(تراكتورسازي):
 هر چند هافبك عراقي تراكتور دوست داشت تكنيك خود را با بازي نمايشي به رخ استقلالي‌ها بكشد اما در خط هافبك تيم تبريزي وي بهترين عملكرد را ارائه داد و در شرايطي حساس ضربه پنالتي را به راحتي وارد دروازه وحيد طالب‌لو كرد تا بهترين بازيكن تيم خود و بازي حساس تراكتور و استقلال لقب گيرد.
 فابيو جانواريو(سپاهان):
 بالاخره موفق شد براي تيم جديدش گل بزند و ثابت كند مبلغي سنگيني كه بابت قراردادش پرداخت شده به كار سپاهان مي‌آيد. فابيو علاوه بر گلزني بهترين بازيكن خط مياني سپاهان بود و بهترين نمايش خود تا اينجاي فصل را ارائه داد.

 مهاجمان:
كريم انصاري‌فرد(سايپا): موتور گلزني اين جوان 20 ساله همچنان روشن است و او پس از هت‌تريك مقابل استيل آذين بار ديگر مقابل فولاد دو گل زد تا ثابت كند همچنان مي‌تواند در تيم ملي حضور داشته باشد.
محسن بياتي‌نيا(صباي قم):
 به نظر مي‌رسد مهاجم پرهيجان صبا در 33 سالگي دوباره احيا شده چرا كه او در مصاف با تيم سابقش پيكان از دو موقعيت دو گل ساخت تا در جدول گلزنان و در كنار مجيدي يكي از باتجربه‌ها باشد.
 رضا نوروزي(فولاد):
 رسيدن به عدد 10 در هفته دوازدهم شايد آرزوي هر مهاجم ليگ برتري باشد كه نوروزي با به ثمر رساندن 4 گل در يك مسابقه به آن رسيد. به غير از تعداد گل‌هاي مهاجم فولاد كيفيت به ثمر رسيدن اين گل‌ها نيز ثابت كرد اين مهاجم 28 ساله خيلي دير به سطح اول فوتبال ايراني معرفي شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر