۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

مظلومي ضمن تشكر از هواداران تراكتور: من به كار كمك‌داور كاري ندارم

به پرويز مظلومي در تبريز خوش گذشت. هواداران تراكتور او را تشويق كردند و  در حالي كه عليه علي دايي شعار مي‌دادند، تا پايان بازي ناباورانه تساوي تيمشان را نظاره كردند. اين در حالي بود كه به عقيده كارشناسان داوري گل علي عليزاده سالم بود، گرچه مظلومي مثل بازي پرسپوليس عقيده دارد كمك داور در اين زمينه تصميم بهتر را گرفته است.
سرمربي استقلال در مورد گل تراكتورسازي كه آفسايد اعلام شد نيز گفت: من نمي‌توانم راجع به آن صحنه اظهارنظر كنم و بهترين كسي كه مي‌تواند صحبت كند، كمك‌داور مسابقه است كه آن صحنه را پرچم زده است. به هر صورت قضاوت است و شايد اشتباه‌هايي نيز در آن پيش بيايد. البته من هيچ وقت به تيم داوري اعتراض نمي‌كنم و فقط كار خودم را مي‌كنم و اجازه مي‌دهم كه آن‌ها نيز كار خود را انجام دهند.
او در پايان مسابقه گفت:«به هر حال هميشه بازي كردن در تبريز سخت است. ما در نيمه اول بهتر كار كرديم و توانستيم با استفاده از موقعيت‌هاي خود به گل هم برسيم اما در نيمه دوم با تغييراتي كه كمالوند در تيم خود انجام داد، فشار روي دروازه ما بيشتر شد و تراكتورسازي توانست موقعيت‌هاي زيادي را به دست بياورد. »
مظلومي ادامه داد: البته ما هم بر روي ضد حملات مي‌توانستيم صاحب گل شويم اما بازيكنان ما آن نكاتي كه به آن‌ها گوشزد كرده بوديم را در نيمه دوم رعايت نكردند. ضمن اين كه اخراج فرزاد آشوبي كه كمي هم مشكوك به نظر مي‌رسيد، باعث شد كه فشار تراكتورسازي بر روي دروازه ما بيشتر شود. البته من نمي‌توانم راجع به اخراج آشوبي اظهارنظر كنم و آن را به كارشناسان داوري واگذار مي‌كنم.
پرويز مظلومي در پايان گفت: از هواداران خوب تبريزي كه در اين بازي علاوه بر تيم محبوب خود ما را نيز تشويق كردند، تشكر مي‌كنم. من شخصا خاطرات خوبي از تبريز دارم و دو سال در اينجا بازي كرده‌ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر