۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

استقلال تهران 1- ذوب اهن اصفهان 2 ؛ فرار بزرگ ذوب در آزادی، آبی ها در بحران


پنج شنبه 2 دی 1389- هفته بیستم لیگ برتر- ورزشگاه آزادی
تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: محسن ترکی
کارت زرد: آلوز، برهانی( استقلال) حدادی فر، خلعتبری، قاضی، احمدی، فرهادی( ذوب آهن)
استقلال: وحید طالب لو،  مهدی امیرآبادی ،هادی شکوری، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، فیلیپه آلوز(84- امید روانخواه)، اسماعیل شریفات، آرش برهانی، فردین عابدینی( فرهاد مجیدی)
<script type="text/javascript" src="http://ad.doubleclick.net/adj/gna.fa/level2;tile=2;sz=160x600;ord=691852?area=2l&pos=2&ord=691852"></script>
ذوب آهن: شهاب گردان، محمد حسینی، علی احمدی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، سینا عشوری، قاسم حدادی فر( جلال رافخایی)، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی( ایگور کاسترو)، مهدی رجب زاده(89- حمید پروار)، اسماعیل فرهادی
شرح گل ها:
دقیقه 20( 1- 0): آرش برهانی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه از راه دور دروازه گردان را گشود. گردان در این صحنه عکس العمل مبتدیانه ای داشت.
دقیقه 62 ( 1-1): دو بازیکن تعویضی ذوب آهن گل تساوی را به ثمر رساندند: سانتر کاسترو با دفع ناقص طالبلو زیر پای رافخایی افتاد تا این بازیکن تعویضی دروازه استقلال را باز کند.
دقیقه 83 (1-2): خطای طالبلو روی فرهادی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی برای ذوب به ارمغان آورد که خلعتبری آن را به گل تبدیل کرد.
بهترین بازیکن: محمدرضا خلعتبری به خاطر زدن یک ضربه پنالتی حساس و 3 امتیازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شود.
اتفاق ویژه: استقلال در این بازی بر خلاف چند بازی قبل واقعا بدشانس بود، دو توپ به تیر دروازه ذوب آهن زد و در دقایق پایانی با یک ضربه پنالتی 3 امتیاز را از دست داد. به نظر می رسد بعد از پرسپولیس که روی دور باخت های متوالی افتاده بود، حالا نوبت استقلال است که فعلا دومین باخت متوالی اش را تجربه کرده است. البته آبی ها از این جهت شانس آوردند که لیگ تعطیل شد و در شروع مجدد لیگ مصدومان و محرومان خود را در اختیار خواهند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر