۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

قابل توجه مسئولان باشگاه استقلال/هوار محمد راهی سوریه شد

اولتیماتوم نخست استقلالی ها به هوار ملا محمد برای حضور در تهران، امروز (سه شنبه) به پایان رسید.
به گزارش سایت گل، پس از عدم حضور هوار ملا محمد بازیکن خبرساز عراقی در تمرینات تیم فوتبال استقلال، مدیران این باشگاه اعلام کردند تا سه شنبه (امروز) منتظر هوار می مانند و در صورت عدم حضور این بازیکن در ایران به فیفا شکایت خواهند کرد.
 این در حالیست که بازیکن کرد زبان عراقی، شب گذشته به همراه 20 ملی پوش دیگر فوتبال این کشور و در قالب کاروان تیم ملی فوتبال عراق وارد شهر دمشق پایتخت سوریه شد تا در دومین مسابقه تدارکاتی متوالی برابر سوریه شرکت کند.
 نکته جالب تر اینکه، کاروان تیم ملی عراق بعد از این انجام این مسابقه در ورزشگاه عباسیون دمشق عازم اردوی تدارکاتی در امارات خواهد شد و چون تا کنون بلیت های پرواز مستقیم به امارات آماده نشده است، این احتمال وجود دارد که ملی پوشان فوتبال عراق روز پنجشنبه از دمشق به تهران بیایند و ساعاتی بعد از آن فرودگاه امام را به مقصد دبی ترک کنند. اگر این موضوع قطعی شود، استقلالی ها می توانند در این فرصت چند ساعته با هوار محمد رو در رو صحبت و اتمام حجت کنند.
 فتح الله زاده روز گذشته اعلام کرده بود که از هوار ملا محمد و عالی پور مدیر برنامه های رسمی این بازیکن که یک ایرانی مقیم کانادا است به فیفا شکایت خواهد کرد. در این رابطه، یکی از مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارد همانطور که حبیب کاشانی در برنامه 90 و داستان عماد رضا با پرسپولیس از وجود نفر سوم به غیر از بازیکن و مدیر برنامه هایش خبر داد، در ماجرای هوار محمد نیز پای نفر سوم در میان است که بازیکن را برای زیر فشار گذاشتن باشگاه و دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ توافق شده در قرارداد تحریک می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر