۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

اينجا تهران هست نه اصفهان!!!

مدير اجرايي باشگاه استقلال گفت: مسئولان ذوب آهن بدانند ورزشگاه آزادي تهران مانند اصفهان نيست.

 علي اميري معاون اجرايي باشگاه استقلال گفت: بازي با فولاد يک اتفاق بود که ديگر رخ نخواهد داد.  استقلال در اين مسابقه به اندازه يک تيم محروم و مصدوم داشت و طبيعي بود در ابتداي بازي دچار مشکلاتي شود. متاسفانه اشتباهات داوري هم مزيد بر علت شد تا بدترين نتيجه ممکن شکل بگيرد. در هر صورت استقلال تيمي نيست که باخت خود را مانند برخي از تيم‌ها فقط به داوري ارتباط دهد، ما باختيم و آن را مي‌‌پذيريم و انشاا... پنجشنبه با لطف خدا و حضور هواداران آن را جبران مي‌کنيم.
 وي ادامه داد: ذوب آهن و کادرفني آن بسيار براي ما محترم هستند وليکن آنها به خوبي مي‌دانند آزادي،‌فولادشهر نيست که بتوانند وسط زمين بيايند و روي داور تاثير بگذارند. هرچند اتفاقات اصفهان به ما ارتباطي ندارد ولي با روح فوتبال منافات داشت و تمام فوتبال ايران در حال حاضر به خاطر اتفاقات اصفهان زير سوال رفته که اميدوارم سازمان ليگ با درايت خود احقاق حق کند.
 اميري تاکيد کرد: دو سال قبل هم در شيراز چهار بر يک باختيم، اما در ادامه موفق شديم از پاس،‌ ذوب آهن، فولاد، ملوان، سايپا و پيام 12 امتياز بگيريم و به قهرماني برسيم. فوتبال همين است و بايد از شکست درس بگيريم و از آن بهترين استفاده را بکنيم. ما استقلاليم و پنجشبه با تمام کمبودهايي که داريم قدرتمان را به حريف نشان مي‌دهيم،‌فراموش نکنيد اينجا تهران است و اصفهان نيست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر