۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

تماشاگران تراکتور جایشان را به چه کسی دادند؟

معلوم نيست چه بر سر علاقمندان پرشور تراكتورسازي آمده كه آنها با وجود نتايج خوب تيمشان ديگر به ورزشگاه نمي‌آيند. در حالي كه تراكتورسازي مي‌درخشد و پشت سر هم حريفان را مي‌برد امروز تنها 10 هزارنفر از داربي بزرگ اين شهر استقبال كرده بودند كه البته در مقايسه با آنچه كه سال گذشته براي تراكتور رخ مي‌داد رقم بسيار پاييني است.
با اين حال هواداران تراكتورسازي مثل هميشه با شور حرارت به تشويق تيم خود پرداختند و در بين تشويق‌ها مطالبات خود را به زبان آوردند. آنها كه جاسم كرار بازيكن تأثيرگذار عراقي را به همراه ندارند با تنظيم يك شعار ريتميك از قاضي شريفي خواستند كه چندان سخت‌گيري نكند و موجبات بازگشت سريع كرار به تركيب تراكتور را فراهم كند. آنها در طول بازي بارها اين شعار را به زبان آوردند كه :«‌شريفي يادت باشه كه كرار بايد باشه»‌.
هواداران تراكتور در ابتداي بازي هم با گرداندن يك پارچه نوشت از شريفي خواستند تا از شاد كردن دل طرفداران تراكتور غفلت نورزد. البته تراكتوري‌ها بايد به اين نكته توجه كنند كه آنها ديگر پرتماشاگرترين تيم ليگ نيستند و بنابراين در غيرت آنها اين‌ جور خواسته‌ها چندان مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر