۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

سایپا صفر– پرسپولیس 1 ؛ برد مردمی دایی/آرفی طلسم را شکست!


پنج شنبه 2 دی 1389- هفته بیستم لیگ برتر- ورزشگاه تختی تهران
تماشاگر: 10 هزار نفر
داور: علیرضا فغانی
کارت: ایوبی(سایپا) رضایی، آرفی(پرسپولیس)
سایپا: وحید شیخ ویسی، علیرضا لطیفی، سعید قزلکچی، مجید ایوبی، جابر انصاری، سعید یوسف زاده، ابراهیم صادقی(کاپیتان)، مهدی خیری(87- سجاد شهباززاده)، عباس محمدرضایی(78- جواد آشتیانی)، امین منوچهری(66- مجید غلام نژاد)، کریم انصاری فرد
پرسپولیس: رحمان احمدی، علیرضا محمد، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری(کاپیتان)، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، محمد نوری، مهدی شیری(71- تیاگو فراگا)، محمد منصوری(70- اشپیتم آرفی)، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی(92- سعید حلافی)
شرح گل:
دقیقه 83 (0-1): کرنر ارسالی هادی نوروزی با ضربه سر آرفی در قعر دروازه سایپا جای گرفت تا پرسپولیس بعد از 5 شکست متوالی بالاخره رنگ پیروزی را ببیند.
بهترین بازیکن: اشپیتم آرفی فقط 20 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد، اما یک گل حساس و 3 امتیازی زد که شاید یکی از مهم ترین گل های تاریخ پرسپولیس باشد.
اتفاق ویژه1:
پرسپولیس بالاخره بعد از 5 بازی متوالی که با شکست پشت سر گذاشت، طلسم ناکامی هایش را شکست و مقابل سایپا پیروز شد تا با آرامش بیشتری به تعطیلات طولانی مدت لیگ برود. نکته جالب اینکه پرسپولیس پس از مدتها گل نخورد و دروازه این تیم بسته ماند.
اتفاق ویژه2:
طرفداران پرسپولیس در تشویق علی دایی سنگ تمام گذاشتند و علیه لیدرهای تیم شعار داند.ماجرا از دقیق0 65 آغازشد.
زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در گشودن دروازه تیم سایپا ناکام بود تعدادی از تماشاگران این تیم با سر دادن شعار "توی زمین بمیرید، سه امتیاز بگیرد" از بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند با ارایه بازی تهاجمی تیمشان را به پیروزی برسانند.از سوی دیگر لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس که در گوشه ورزشگاه نشسته بودند با سر دادن شعارهایی "بازی تموم شد همه را مسخره کردید" اعتراض خود را به سبک و شیوه بازی سرخپوشان نشان می‌دادند.در این شرایط تماشاگران تیم پرسپولیس که اکثریت ورزشگاه را به خود اختصاص می‌دادند به شعارهای لیدرهای این باشگاه اعتراض کرده و به شدت علی دایی را تشویق کردند. قبل از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس تماشاگران این تیم با سر دادن شعار" بازیکن بی‌غیرت نمی‌خوایم نمی‌خوایم" و "پیرهن قرمز بابا غیرت داره" به سبک و شیوه بازی این تیم اعتراض می کردند البته پس از آنکه تیم پرسپولیس توسط اشپیتیم آرفی به گل نخست رسید تمامی بازیکنان پرسپولیس اعم از نفرات داخل زمین و نیمکت نشینان دور علی دایی حلقه زدند و شادی خود را با سرمربی سرخپوشان تقسیم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر