۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

رفعتي: بخشي‌زاده خودش دروغ مي‌گويد، گفتم پنالتي بايد تكرار شود


كمك داور ديدار جنجالي ذوب‌آهن و مس گفت: به داور بازي گفتم كه بايد ضربه پنالتي تكرار شود. داوود رفعتي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، در مورد اينكه سعيد بخشي‌زاده اعلام كرده كه او در فرودگاه به داور مسابقه گفته كه ضربه پنالتي بايد تكرار مي‌شده، گفت: ايشان در فرودگاه به من گفت اي كاش بر روي تكرار ضربه پافشاري مي‌كردي. من در همان زمان مسابقه به او گفتم كه بايد ضربه تكرار شود اما هيچ واكنشي نسبت به رد يا قبول گل مس نشان ندادم و اين دروغ محض است كه من پرچم زدم.
وي تاكيد كرد: داور مسابقه نيز توپ را به قصد تكرار ضربه به محوطه جريمه ذوب‌آهن برد اما به دليل آنكه بازيكنان و سرمربي اين تيم به طرف او هجوم بردند تمركزش را از دست داد. منصور ابراهيم‌زاده گفت در كنفدراسيون فوتبال آسيا به ما گفته‌اند كه اگر چنين اتفاقي افتاد بايد ضربه آزاد غيرمستقيم زده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر