۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

گزارشگرسیمای مرکزاصفهان در واکنش به عصبانیت ساكت: سوء تفاهمی بود که بر طرف شد

قبل از تعطیلات لیگ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در فوتبال لیگ برتر به زعم اکثر کارشناسان دستخوش اتفاقات و حوادث عجیب بود . یکی از این رخدادهای غیر منتظره عصبانیت محمدرضا ساکت مدیر عامل سپاهان بود .
قبل از اینکه تورج حق وردی داور مسابقه فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان سوت پایان بازی بزند . بعضی از اطرافیان یا هواداران زرد پوشان با ساکت تماس تلفنی برقرار میکنند و متذکر میشوند گزارشگر خوزستانی سیمای مرکز اصفهان عمدا و با گرایش به اینکه برادرش در تیم فولاد خوزستان بازی میکند حمایت یک طرفه از اهوازیها میکند .
وقتی این اخبار به گوش مدیر عامل سپاهان میرسد به رغم برد تیمش در مصاف با شاگردان مجید جلالی با عصبانیت هرچه تمامتر به سوی مقر اسکان علیرضا جماعتی گزارشگر سیمای مرکز اصفهان میرود و با شکایت  و گله مندی او را مورد عنایت قرار میدهد که با پا در میانی اصرافیان ختم به خیر میشود
علیرضا جماعتی گزارشگر شبكه اصفهان در اين باره مي گويد:من چندین سال است در سیمای مرکز اصفهان گزارش مسابقات فوتبال دو تیم محبوب سپاهان و ذوب اهن را انجام میدهم . وطی این چند سال خدا را گواه میگیرم چنین موردی رخ نداده بود وقتی با اقای ساکت رودروشدیم و گفت چرا فقط حمایت از تیم فولاد خوزستان میکنی با ارامش به او گفتم شما فیلم بازی را از ابتدا تا انتها ببینید هر موردی که به زعم شما و به ضررتان مطلبی گفتم با کمال میل میپذیرم .
گزارشگر اول مسابقات فوتبال سیمای مرکز اصفهان در ادامه سخنانش گفت : بابت این موضوع خیلی از لحاظ روحی ناراحت بودم که یک روز بعد از مسابقه محمد رضا ساکت وقتی فیلم مسابقه را دیده بود با بنده تماس گرفت و عذرخواهی نمود و بیان کرد گزارش شما هیچ گونه نقص و عیبی نداشت و سوء تفاهماتی بوده که برطرف شد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر