۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

استيل آذين2 ـ نفت2؛ استيل 2 دقيقه كم آورد


گل‌ها: فريرا(50)،  نيك‌نهال(92) براي نفت، زنيدپور(52)، غلامي(63) براي استيل
ورزشگاه دستگردي، تماشاگر 700 نفر
داور: هدايت ممبيني
اخطار: خوزه(نفت) معدنچي(استيل
اخراج: کعبی
استيل: حميد نشاط‌جو، علي عشوري‌زاد، ماتئوس، محمد برجلو(65 حسن كاظمي)، علي كريمي، حسن اشجاري، هادي ايماني، محمد غلامي، ميلاد زنيدپور، فريدون زندي، مهرزاد معدنچي(74 حسين كعبي)
سرمربي: محمد خاكپور
نفت: حسين آشنا،‌ ميثم آقابابايي، مارسيو خوزه، حميدرضا فتحي، مرتضي پورعلي گنجي، مهدي رفيعي(57 سيامك كوهنورد)، محمدرضا ناصحي(81 حسين اماميان)، محمدحسين مهرآزما، سجاد فيض‌الهي، محمد امين حاج‌محمدي، فريرا روزا(76 محمدرضا نيك نهال)
سرمربي: حسين فركي
شرح گل‌ها:
1ـ0(نفت) كرنر ناصحي و هد زيباي فريرار در محوطه شش قدم گل اول براي نفت به ارمغان آورد.
1ـ1(استيل): پاس معدنچي شوت ميلاد زنيدپور از زاويه چپ گل تساوي را به همراه داشت.
1ـ2(استيل): پاس عمقي كريمي به غلامي و محمد غلامي با يك شوت فني گل دوم استيل را به ثمر رساند.
2ـ2(نفت): دقيقه 92 كرنر كوهنورد دفع ناقص نشاط‌جو كه البته استيلي‌ها اعتقاد داشتند اين خطا بود با ضربه پاي فني نيك نهال گل تساوي را به ثمر رساند.
بهترين بازيكن: علي كريمي كه شايد از دعوت نشدن به اردوي تيم ملي خشمگين بود نمايش بسيار خوبي از خود نشان داد و امروز بهترين بازيكن زمين در جمع استيل آذيني‌ها بود. اين موضوع براي ميلاد زنيدپور هم صدق مي‌كرد بازيكني كه بعد از مدت‌ها براي تيمش گل زد.کريمي که از نتايج استيل‌آذين به شدت ناراحت بود هنگام رفتن به سمت رختکن با صداي بلند گفت: "ما پس کي مي‌خواهيم ببريم؟
اتفاق ويژه: يكي از اتفاقات جالب بازي پس از پايان بازي رخ داد زماني كه علي كريمي در اعتراض به حميد نشاط‌جو دروازه‌بان اين تيم او را بابت واكنش ضعيفش روي كرنر منجر به گل آخر بازي شماتت كرد .در پايان بازي هواداران استيل‌آذين به شدت به گل دوم نفت تهران معترض بودند و هنگامي که داوران قصد رفتن به سمت رختکن را داشتند با سردادن شعارهايي اعتراض خود را اعلام کردند. در همين راستا کادر فني استيل‌آذين هم اعتراض‌هايي را انجام داد.
حسين کعبي که در دقيقه 75 وارد ميدان شده بود، زياد دوام نياورد و با يک تکل خطرناک در دقيقه 85 با کارت قرمز مستقيم داور روبرو و از زمين بازي اخراج شد.
* در روبروی جایگاه تماشاگران تیم نفت به دو دسته تقسیم شده بودند. دسته اول کسانی هستند که از اراک به تهران آمده اند تا این تیم را با شعار "نفت اراک" تشویق کنند و از حضور این تیم در استان مرکزی استقبال کنند.  دسته دوم هم تماشاگران تهرانی این تیم هستند که با تهیه دو پلاکارد بزرگ به شدت از انتقال این تیم به اراک ابراز ناراحتی کردند. در بین تماشاگران دو تیم درگیری‌های لفظی هم رخ داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر