۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

شعار تباني در آزادي، قهر بازيكن ذوب‌‌آهن و تشويق محمدي

هواداران استقلال پس از باخت به ذوب‌آهن عليه داور شعار دادند.

پس از اعلام خطاي پنالتي به نفع ذوب آهن، هواداران استقلال به شدت عليه محسن ترکي داور مسابقه شعار دادند. آنها با سر دادن شعار " تباني تباني فوتبال اصفهاني " اين اعتراض را نشان دادند.
آنها در ادامه نيز شعار " با اين داوري جام را به اصفهان بدهيد " به اين اعتراض ها ادامه دادند. شعار عليه عنايت هم از ديگر اعتراض هاي هواداران استقلال بود.

*مربيان استقلال قبل از آغاز بازي به سمت نيمکت ذوب‌آهن رفتند و به آنها خوشامد گفتند. وحيد طالب لو نيز از بين بازيکنان استقلال به سمت منصور ابراهيم زاده رفت.

* 300 هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادي حضور داشتند. آنها پرچم بزرگي را با خود حمل کرده بودند که روي آن نوشته شده بود " شهاب قلب جويبار. "

* در پي اعتراض خلعتبري به کارت دادن داور به کاپيتان ذوب‌آهن هواداران استقلال عليه مهاجم ذوب شعار دادند.

* در بدو ورود خبرنگاران به ورزشگاه آزادي آنها را مورد بازرسي بدني قرار دادند که با اعتراض نماينده رسانه هاي گروهي روبرو شد اما ماموران ويژه اين کار در جواب مي گفتند خبرنگاران هم مي توانند بمب داشته باشند.

* وقتي نتيجه بازي ديدار پرسپوليس و سايپا که با برد سرخپوشان همراه بود در ورزشگاه آزادي اعلام شد، هواداران استقلال تيم رقيب را هو کردند.

* با وجود باخت استقلال در اين بازي هواداران اين تيم مظلومي را تشويق کردند.

* پس از به صدا درآمدن سوت نيمه اول آرش برهاني که از داور کارت زرد دريافت کرده بود قصد داشت به سمت محسن ترکي برود تا به وي اعتراض کند، اما وحيد طالب لو مانع از اعتراض برهاني شد و نگذاشت او به سمت داور برود.

*علي فتح الله زاده، علي اميري، علي نظري جويباري و رضا رجبي در جايگاه ويژه اين بازي را تماشا کردند.

* شهاب گردان در بين نيمه پيراهن خود را عوض کرد و با پيراهن مشکي رنگ وارد زمين شد. رنگ پيراهن او در نيمه اول شبيه پيراهن طالب لو بود.

* قاسم حدادي فر وقتي قصد خروج از زمين به دليل تعويض را داشت، منصور ابراهيم زاده سرمربي ذوب آهن دست خود را براي خسته نباشيد به سمت اين بازيکن دراز کرد ولي حدادي فر دست او را پس زد و حتي روي نيمکت هم ننشست و به سمت رختکن رفت.

* با پايان بازي هواداران استقلال ابتدا محمد محمدي را تشويق کردند ولي وحيد طالب لو که گلر استقلال در اين بازي بود براي آنها دست زد و همين باعث شد شمار ديگري از هواداران اين تيم طالب لو را تشويق کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر