۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

هادي شكوري: شايد مظلومي هنوز به من اعتماد ندارد/ ديگر نمي‌خواهم به بازي كردن فكر كنم

هادي شكوري مدافع استقلال در بازي با فولاد خوزستان هم غايب بود، اين در حالي بود كه بيژن كوشكي در تركيب ثابت اين تيم قرار داشت و بازي ضعيفي را از خود به نمايش گذاشت. شكوري كه در اين ديدار به ميدان نرفت به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« من اول از اين ناراحتم كه تيم‌ام شكست خورد و اين باخت‌ها فقط هر چند سال يكبار تكرار مي‌شود كه يك تيم در 20 دقيقه 4 گل بخورد.»
او ادامه مي‌دهد:« من خيلي دوست داشتم در آن شرايط سخت به استقلال كمك كنم و فكر مي‌كنم تجربه من به درد تيم مي‌خورد ولي به هر حال تابع تصميم سرمربي هستم و بايد مثل يك بازيكن حرفه‌اي رفتار كنم و تابع قراردادم باشم.»
شكوري در پاسخ به اين سوال كه آيا از مظلومي ناراحت نيستي،‌ مي‌گويد:« مربيگري سليقه‌اي است و شايد او هنوز به من اعتماد پيدا نكرده است. البته مطمئن باشيد كه اگر به من فرصت داده شود حتي بهتر از سال‌هاي گذشته بازي خواهم كرد چون به اوج پختگي رسيده‌ام.»
مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كني مقابل ذوب آهن به ميدان بروي تأكيد مي‌كند:« من در چند بازي گذشته فكر كردم كه بازي خواهم كرد ولي متأسفانه اينطور نشد. ديگر نمي‌خواهم به بازي كردن فكر كنم چون اين موضوع من را آزار مي‌دهد. فقط اميدوارم مقابل ذوب آهن امتياز از دست ندهيم. چون اگر اين اتفاق بيفتد كار استقلال سخت‌تر خواهد شد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر