۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

كريم انصاري‌فرد: بازگشت دايي كار ما را سخت كرد/ داداشم تورس چند وقتي است كه گل نمي‌زند!

كريم انصاري‌فرد مهاجم اردبيلي سايپا براي ديدار مقابل پرسپوليس انگيزه زيادي دارد. او مقابل علي دايي قرار خواهد گرفت، مربي‌اي كه در پيشرفت انصاري‌فرد نقش زيادي داشت و حالا بايد ديد مهاجم سايپا مقابل پرسپوليس چگونه بازي خواهد كرد. انصاري‌فرد در آستانه اين بازي به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌ دهد.
*نظرت در مورد بازي با پرسپوليس چيست؟
به نظر من بازي خوبي خواهد شد. البته اين بازي براي پرسپوليس حساس است نه براي ما.
*چرا؟
ما اگر پرسپوليس را ببريم سه امتياز مي‌گيريم نه 10 امتياز، آنها هم اگر ببرند 3 امتياز مي‌گيرند ولي همه مي‌دانند كه پرسپوليس چه شرايطي دارد و پيروزي در  اين مسابقه چقدر براي اين تيم مهم است. البته ما هم فقط براي گرفتن سه امتياز به زمين مي‌رويم.
*شرايط بحراني پرسپوليس كار شما را آسان مي‌كند يا سخت؟
به نظر من بازگشت دايي كار ما را سخت كرد. بازيكنان اين تيم به خاطر دايي و آبروي خودشان مي‌جنگند تا برنده شوند ولي ما چند برابر آنها خواهيم جنگيد.
*تا حالا چندبار به پرسپوليس گل زدي؟
يك‌بار.
*فكر مي‌كني دوباره گل بزني؟
وظيفه من گلزني است و تلاش مي‌كنم دروازه پرسپوليس را باز كنم.
*در بازي رفت زياد خوب بازي نكردي و اين موضوع مطرح شد كه كم‌كاري كردي. ياد مي‌آيد؟
من در بازي رفت بد بازي نكردم ولي دوست ندارم ديگر راجع به گذشته حرف بزنم.
*اگر به تيم دايي گل بزني خوشحال مي‌شوي يا ناراحت؟
اول اجازه بدهيد گل بزنم تا ببينم چه مي‌شود.
*در مورد اينكه در مجله ولدساكر به عنوان 60 بازيكن آينده‌دار فوتبال معرفي شدي چه صحبتي داري؟
خدا را شكر مي‌كنم و اين موضوع انگيزه‌ام را بيشتر مي‌كند.
*راستي هنوز در بين مهاجمان دنيا فرناندو تورس را الگوي خودت مي‌داني؟
بله او را دوست دارم. ولي داداشم تورس چند وقتي است كه گل نمي‌زند!
*داداش‌ات؟!
همينجوري گفتم. من تورس را دوست دارم ولي چند وقتي است گل نمي‌زند. البته داويد ويا را هم دوست دارم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر