۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

دایی:همه چیز را فراموش کردم /هربازیکنی در روند تیم اخلال کند اخراج می شود/بازوبند را از شیث گرفتم

علي دايي سرمربي پرسپوليس با حساس عجيبي بازي سرد پرسپوليس و سايپا را تمام كرد. او كه به شدت مورد محبت بازيكنان تيمش قرار گرفت، پس از بازي با مشايعت آنها به سمت تماشاگران رفت تا ابراز احساسات تماشاگران براي او صحنه‌هاي عجيبي را در ورزشگاه خلق كند. دايي در اين لحظات به شدت احساساتي شد و گريست.
 او كه بلافاصله در پايان بازي مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود تا به رختكن برسد به سوالات چند خبرنگار پاسخ داد و در لابه‌لاي همين جملات نكات مهمي را به زبان آورد. از جمله اينكه او براي بازيكناني كه گفته مي‌شود از تيم كنار گذاشته مي‌شوند خط و نشان كشيد و اعلام كرد هيچ بخششي در كار نخواهد بود.
 علي دايي' عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران خاطر نشان كرد: به خاطر عواملي بيروني از مربيگري تيم پرسپوليس استعفا داده بودم، اما حالا بايد در يك جام قهرمان شويم و اين مساله را به اطلاع بازيكنان رسانده ام. وي افزود: از هواداران واقعي پرسپوليس كه تيم را با قدرت در ديدار امروز تشويق كردند تشكر مي كنم، چرا كه يك هوادار بايد بدون قصد و غرض تنها به فكر تيم باشد.
 دايي در مورد ديدار با سايپا عنوان كرد: هر دو تيم نمايش خوبي داشتند و اين ما بوديم كه توپ و ميدان را در اختيار داشتيم. وي افزود: هر چند موقعيت هاي مناسبي براي گلزني نداشتيم، اما رسيدن به برتري پس از چند شكست متوالي بسيار ارزشمند بود.
 سرمربي پرسپوليس ادامه داد: استرس بالا اجازه نمي داد تا كارهاي تمرين شده را به خوبي در زمين پياده كنيم. البته  هنوز 14 ديدار تا پايان فصل باقي مانده كه بايد آنها را به خوبي به پايان برسانيم و به هوادارن اطمينان مي دهم پس از تعطيلات پرسپوليس را متفاوت تر از قبل ببينند.
دايي با اشاره به تعطيلات ليگ عنوان كرد: در اين مدت مصدومان تيم بهبود پيدا مي‌كنند و مي‌توانند به ما كمك كنند. در ديدار امروز برابر سايپا نيز خوب دعوا كرديم، خوب جنگيديم و توانستيم 3 امتياز مسابقه را بگيريم. البته سايپا هم مردانه بازي كرد. اين موفقيت را به هواداران تبريك مي‌گويم. دست همه آنها درد نكند. من عاشق اين مردم هستم.
سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد:‌ من با مردم زندگي مي‌كنم و به عشق آنها بازگشتم. آنها كمك مي‌كنند تا تيم را ساماندهي كنيم. پرسپوليس تيم مردم است و من از آنها عذرخواهي مي‌كنم كه در هفته‌‌هاي گذشته خوب نبوديم.
دايي در مورد شعارهاي هواداران در حمايت از خودش و عليه ليدرهاي پرسپوليس گفت:‌ كاري به اين ندارم كه به چه كسي شعار دادند و يا چه گفتند، مردم هميشه طرفدار پرسپوليس هستند. من به عشق مردم كار مي‌كنم و به عشق پرسپوليس نيز برگشتم. مي‌خواهم دينم را به اين هواداران ادا كنم. علي‌ دايي‌ها مي‌آيند و مي‌روند. اين پرسپوليس است كه مي‌ماند.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه گفته شده 4 بازيكن اين تيم از فهرست كنار گذاشته مي‌شوند، خاطرنشان كرد: روزي كه بازيكنان به خانه من آمدند انگار دوباره متولد شديم و من هم همه چيز را فراموش كردم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر