۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

علي انصاريان: سعيد دقيقي هم بايد دعوت مي‌شد

علي انصاريان كه 9 سال پيراهن پرسپوليس برتن كرد، همچنان اتفاقات و حاشيه‌هاي تيم سابقش را دنبال مي‌كند. او در مورد اتفاقاتي كه در اين هفته‌ها براي علي دايي افتاد به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« خيلي‌ها مي‌خواهند دايي را زمين بزنند و معمولا در فوتبال ايران زمين زدن و كوچك كردن افراد بزرگ و اسطوره رسم شده است. اميدوارم مسائلي كه در مورد كم‌كاري بعضي از بازيكنان شنيده مي‌شود صحت نداشته باشد و حالا كه دايي برگشته است، بازيكنان پرسپوليس براي دفاع از حيثيت اين تيم و همچنين به خاطر دايي بايد از جان مايه بگذارند. من اميدوارم كه پرسپوليس با دايي بهترين نتايج را بگيرد.»
انصاريان در ادامه حرف‌هايش اشاره‌اي هم به ليست جديد تيم ملي مي‌كند. او مي‌گويد:« به نظر من در  اين فهرست جاي سعيد دقيقي خالي است. او در اين فصل با زدن گل‌هاي حساس و پاس گل‌هاي فراوان يكي از بهترين بازيكنان ليگ بوده و مي‌تواند جزو دعوت شده‌ها باشد.»
مدافع شهرداري تبريز در پايان حرف‌هايش در مورد دربي تبريز مي‌گويد:« به نظر من بازي قشنگي خواهد شد. ما در شرايط بسيار خوبي قرار داريم و به هيچ عنوان حريف آساني براي تراكتور نخواهيم بود و اميدوارم سه امتياز را بگيريم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر