۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

راه آسیایی شدن بارسلونای آذربایجان از عشق هواداران می گذرد





TractorFansPortal.Com. پس از باخت ناباورانه ی تراکتور به ملوان و ناکامی در جام حذفی چشم امید میلیون ها هوادار عاشق تراکتور برای رسیدن به قله های مرتفع فوتبال ایران و درخشش نام و آوازه بارسلونای آذربایجان در آسیا به ساق پای دلاورمردان قرمز پوش تیم محبوبشان بسته شده است.
اینروزها در پس هر کوره راهی که قدم می گذاری صحبت از تراختور و هواداران پرشورش است، یادم هست که در آخرین مسابقه ای که به استادیوم سهند رفته بودم، یک هوادار تیم را دیدم که چنان عاشقانه از تیم محبوبش حرف می زد و مسائل را بازگو می نمود که انگار واقعا خودش درون تیم است و یکی از بازیکنان. یادم هست از بازیکنان و از نحوه ی ارائه بازی آنها صحبت می کرد. بیشتر از کرار میگفت و تاکتیک نابش، از تعصب کیانی، از محکمی ترشیز، از کاپیتان نصرتی، از فروتنی تیموریان، بیشتر به مسعود ابراهیم زاده اشاره می کرد و می گفت درست هست که او جوان است اما بسیار بازیکن با لیاقتی است، از پیمنتای همیشه محبوب، از انعطاف پذیری جلیلی، از اوت های! علیزاده، از صلابت ثابتی و از رشادت محمدی می گفت. او گفت که سرمربی تیم را به دلیل نترس بودنش دوست دارد و دعوت بازیکنان به ارائه بازی رو به جلو و حمله ای او را ستایش می کرد. می گفت اگر آقا فراز بتواند تیم را به آسیا ببرد یاد او را همیشه در خاطرش نگه خواهد داشت. بنظر من، یکی از شاخصه های اصلی بازیکنان  تراکتور با غیرت بودنشان هست. شما اگر بازیکنی که در تراکتور بازی میکند را با بازیکنی که در تیم ها دیگر ایفای نقش می کنند مقایسه کنید خواهید یافت که فرق این دوتا از زمین تا آسمان است. همین علیزاده را در نظر بگیرید مقایسه کنید زمانی را که در استقلال بازی می کرد را با مواقعی که برای تراکتور می دود. متوجه خواهید شد چقدر بین این دو مورد تفاوت وجود دارد. مطمئناً بسیار زیاد است، اگر کمی با دقت به پرتاپ های او دقت کرده باشید می بینید که حتی بلندتر شده اند. این فقط و فقط از عشق است و بس.
در خواست من از هواداران
دوستان عزیز؛ همه ما وظیفه داریم که تمام سعی و تلاش خود را برای موفقیت بارسلونای آذربایجان بکار گیریم، از من صغیر گرفته تا شمای بزرگ بایستی نه تنها همت خود را برای حمایت از تیم محبوبمان بگماریم بلکه دیگران را نیز برای انجام این مهم روشن تر کنیم. بیایید دوباره با هم برای اعتلای نام آذربایجان عزیز بگوییم:
یاشاسین تراختور
یاشاسین آذربایجان
به قلم: باشکان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر