۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

شبكه استاني بازي مس را پخش نكرد:بيسكوييت كرمداربهتر از فوتبال!


دعواهای باشگاه مس و تلویزیون کرمان مسبوق به سابقه بوده است! درگیری هایی که هیچ کتک خوری ندارد به جز مردم کرمان که با تمام ذوق و شوق پای گیرنده های خود می نشینند تا بازی مس در کرمان را ببینند اما با یک سرخوردگی شدید باید تا بخش اخبار ورزشی صبر کنند تا تنها نتیجه بازی تیم محبوبشان را بشنوند.
                          
این همان اتفاقی بود که در بازی این هفته مس برابر ملوان انزلی رخ داد تا علاوه بر کرمانی ها مردمان شمال کشور را هم پس از اینکه مطمئن شدند بازی از تلویزیون پخش نخواهد شد در بهت عظیمی فرو ببرد و بعدازظهر آن ها را کاملا خراب کند. دعوای صدا و سیمای کرمان و باشگاه مس کرمان تا پیش از این تنها به یک مسئله خلاصه می شد و آن هم مطابق انتظار پول بود.
تلویزیونی های کرمان برخلاف رویه تمام دنیا خود را از باشگاه مس طلبکار می دانستند و برای پخش زنده بازی های این تیم مبلغ های چند صد میلیونی را در سال های گذشته طلب می کردند. جالب اینکه اوج دعواهای دو طرف همیشه به ماه های پایانی سال هم می کشید و معمولا در این روزها بازی های مس ناگهان از جدول برنامه های صدا و سیما پرواز می کرد! درست همانند اتفاقی که هفته پیش رخ داد!
در سال های قبل در سکوت محض باشگاه مس در توضیح عدم پخش بازی هایش از تلویزیون، صدا و سیما مدعی می شد که کمبود امکانات ورزشگاه باهنر و به تبع آن نبود دستگاه "اس ان جی" علت اصلی عدم پخش بازی های مس در کرمان است. بهانه ای که پس از مجهز سازی ورزشگاه باهنر در سال گذشته به امکانات ماهواره ای دیگر قابل بیان نیست و مشخص نیست در حالی که بازهم باشگاه مس برای عدم پخش بازی خود در کرمان سکوت کرده است این بار صدا و سیمای کرمان چه بهانه ای برای پخش برنامه  تهیه بیسکوئیت کرمدار به جای بازی مس برابر ملوان در آستین دارد!
  حالا در این گیر و دار باید ببینیم بازهم باشگاه مس برخلاف رویه دنیا که شبکه های تلویزیونی به تیم های فوتبال برای نمایش بازی های آن ها پول می دهند، با ناداوری این بار مغلوب صدا و سیمای کرمان می شود تا با پرداخت مبالغ چند صد میلیونی آن ها را راضی به پخش بازی هایش در کرمان کند تا مردم این استان را به ساده ترین حق خود از تلویزیونی که به آن مالیات می دهند برساند؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر