۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

بوناچيچ: صعود به ليگ برتر سخت نيست/ هيچ وقت با پرسپوليس مذاكره نكردم


لوكا بوناچيچ سرمربي كروات گسترش فولاد تبريز توانست اين هفته آلومينيوم هرمزگان را با مربيگري وينكو بگوويچ شكست دهد. بوناچيچ كه از كسب اين پيروزي خوشحال است به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« بازي بسيار مهمي را برديم و فكر مي‌كنم گرفتن سه امتياز اين مسابقه يك جهش بسيار بزرگ براي گسترش فولاد تبريز است.»
لوكا در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌توانيد گسترش را به ليگ برتر بياوريد تأكيد مي‌كند:« اول مهم اين است در مسيري كه هدف‌مان است قرار بگيريم و بعداً در مورد اين موضوع صحبت كنيم. به نظر من صعود به ليگ برتر بسيار سخت است و فاكتورهاي زيادي را مي‌طلبد. ما بايد رفته‌رفته اين پتانسيل را در تيم خودمان به وجود بياوريم تا همه از گسترش فولاد به عنوان يكي از مدعيان صعود نام ببرند.»
بوناچيچ در پايان حرف‌هايش با اشاره به شايعاتي كه هفته گذشته مبني بر حضورش در پرسپوليس شنيده شد مي‌گويد:« من در تبريز هستم و همه مي‌توانند در گسترش فولاد من را پيدا كنند. من در تهران نبودم و هيچ مذاكره‌اي با پرسپوليس نداشتم حتي به صورت تلفني يا دادن پيغام.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر